:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, March 5, 2010

送別会_仙台高専_04.03.10



Congratulation kpd senpai2 aku yg tlah berjya menamatkn pengajian mereka!!!
stlah 3 thun bertungkus lumus akhirnya mereka berjaya!!...syukur alhmdllah...
so dgn berbesar hatinya..
kmi pn buat lah majlis perpisahan utk senpai2 yg disayangi...


ni lah kanak2 ring sendai!!!....
family yg happy go lucky!!...
mcm2 lah ktorg msak...
rsa cm nk kenduri plak..
best2 msak rmai2....
makan besar lah kitorg smlm...
nk tau pe kitorg mkn?..jum check it out!!...

pizza ni aku wt...
kek ni pn aku wt gak dgn senpai aku...
strawberry ni sdap gle!!..manis semanis org nye!!..hahaha
nasi ayam ni senpai aku wt...
sedap!!!...byk gle aku mkn..hahaha
aku rsa best sgt2 ade kwan2 n senpai yg baik2...
kpd snpai2 aku..wish them all da best!!!...
jgn lupakan kitorg kt sni ya...
sorry to say if ada silap n salah...
頑張ってね皆!!!

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

::SizuKa:: said...

salam fatin...

terjumpa plak blog dia dalam fb. hihihi...ni kak jiha..ur senior kat saina..ingat g ke? huhu...waaa..dah terbang jauh dia ke jepun upanya...all the best!! ;)

fatin said...

wslam...kaka jiha!!!..

haha..ingtlah...erm tu la...fatin ringan sgt tu yg terbang jauh tu..hahaha..skang fatin kt mesia ni..jum2 kuar jum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...