:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Tuesday, August 9, 2011

:: Lagi perihal mercun ::

Assalamualaikum

pumm pangg pumm pangg bunyi mercun sana sini.. sedar2 muka dah merah menyala.. ini yang berlaku pada seorang budak berumur 8 tahun apabila mukanya terkena letupan mercun semasa melihat abang serta kawan-kawannya bermain mercun..

Fakhrul Danish terbaring di katil wad Hospital Sultanah Bahiyah Alor Star semalam akibat terkena mercun

kes aniaya ni.. dia tak main pun.. tengok orang lain main ja.. tapi tak pasal-pasal dia yang terkena..

berita lanjut boleh baca << SiNi >>



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

36 comments:

MataHati @ MH said...

jauhi mercun.. walaupun tak main tetap kena duduk jauh2..
org jepun lagi terrer main mercun ni... kan kan kan

Cik TeN10 said...

MH

mercun ?? kat Jepun ade hanabi=bunga api je.. bunga api jepun sangat cantik siap ade bentuk smiley, bentuk love and macam2 lagi.. sangat cantik.. =)

Far8 budak baik said...

waaaa kesian kat dy..
tu lahh kn..rajin sgt main mercun..
sekali ngan ngan dy meletup..
seyes sakit kn..
huh..moga dy sihat je..=)
amin

mykhalis said...

bila dengar mercun tu terus lari.. kan tak pasal2 terkena

siti kektus said...

peh. kesian giler kat budak tu. pasni kena pkai topeng otomen ke, topeng raksasa ke. cover muka. hehe





aha! dah sampai seru la tu. pang pang kopang kopang kopang.... :p

muhamad hanif said...

bestla kan..'

raya-raya muka mcm tuu

Tukang Karut said...

orang main meriam buluh ok je... dah tua pun dah sekarang... hoho... aku la tu...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

udah2 la mercun nieh...

Cik TeN10 said...

Far8

ahaa melecur kompom sakit lah..
amin.. =)

Cik TeN10 said...

khalis

ahaa.. malang tak berbau

Cik TeN10 said...

siti kektus

tu la pasal.. takpe nanti aku bawak balik topeng doraemon ngn shin chan.. haha

wahhh sedapnye bunyi kompang kau.. haha

Cik TeN10 said...

hanif

cian kot.. muka licin elok2 takp pasal2 berkerut

Cik TeN10 said...

TK

ehem2.. ada sedikit unsur riak disitu.. blom berbuka lagi ni TK.. haha =)

Cik TeN10 said...

meniti senja

budak2 ni tau seronok je diorang.. slagi tak kena slagi tu la nak main..

Anum said...

lagi dekat nak raya
lagi banyak kes mercun

zati embong said...

ha kali ni nak salahkan sape la plak.malang 2 memang x berbau.

ArulchelseA said...

bahaya main bercun ni..kih kih kih

Cik TeN10 said...

Anum

tu lah pasal.. ni baru seminggu puasa..

Cik TeN10 said...

jat

ahaa.. benda nak jadi.. mcm kes kemalangan jalan raya jugak la.. kdg2 dek kerana kesilapan org lain org lain yg terima padahnya..

Cik TeN10 said...

Arul

so jgn la main.. hihi =)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
gua baru nak carik paip buat mariam

si para para said...

dulu main mercun tak ada la pulak putus tangan..terbakar jari..meletup rumah..kena muka..

sekarang ni macam macam yang jadi..

kat sekolah kena ajar jgk cara main mercun dengan betul.setuju tak cik ten10?
hehe

sifu im said...

alhamdulillah aku xde pe2 tym men mercun wktu kecik dlu..pdahal jahat giler dlu..huhu

apik pehe said...

ini semua angkara mercun

Cik TeN10 said...

b.t.u.t.a.l.s.o.l.o

wslam..
sila2.. jangan sampai hangus skali ngn tuan2 dh la ea.. ^^

Cik TeN10 said...

si para para

tu la pasalnye.. dulu-dulu pun main mercun jugak takde la tragedi putus jari segala..

budak zaman sekarang pandai terlebih gamaknye t yg macam2 jadi tu..

tu lah.. ok jugak tu.. para para sakura leh la amik kos pendidikan jadi cikgu ajar cara2 men mercun ea.. haha =)

ORLANDO AHMAD said...

baru rock la mak cik hehehe

Cik TeN10 said...

sifu im

tu lah pasalnye.. aku dulu-dulu pun main jugak tapi selamat je.. budak2 sekarang tak pro mcm kiter dulu2 gamaknye.. kih3

Cik TeN10 said...

apik

mercun yg bersalah.. =)

Cik TeN10 said...

ORLANDO

muka kedut2 lu cakap rock ?? gua tak layan.. kah kah kah :p

Asrul "iLham" Sany said...

x suka mercun gak...

Rashid said...

kasihankan .. tak pasal-pasal ..

Cik TeN10 said...

Arul

sy suke masa kecik2 dulu la.. hihi >.<

Cik TeN10 said...

Rashid

tu lah..

Abu Huzaifah said...

kesian budak ni.. siapa lah yg aniaya dia ni.. isk2...

Cik TeN10 said...

Abu Huzaifah

benda dah nak jadi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...