:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, August 7, 2011

:: J e l e s n i ! ! ::


Assalamualaikum..

haaa hari ni aku ade gocip.. gocip ape  nak tau tak ??


nampak tak ? nampak tak ?? status member aku yang baru berkahwin awal tahun ni kalau tak silap aku..

saje je buat aku jeles kan.. ishkk.. ni yang buat aku rasa nak kawin jugak ni.. 

macam mana ni ??? >.<


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

34 comments:

najihatussolehah said...

sabar2,,hehe...:p

ash said...

abskn study dulu..6ti ade la rombongan smpai..:p

cik ayin said...

sila la kawin :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

benda baru...
harap kekal la...

Waqheh said...

bnda baru beb lauk pun masih segar lagi. bila dah sejuk dah 3 ke 4 kali perangat mula la mengamuk "aku bg duit suruh masak daging bkn ikan kering"

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

hahaha.. >.<

Cik TeN10 said...

ash

anes study nak keje lak.. nk duit banyak2.. kete mewah2.. haha =)

Cik TeN10 said...

cik ayin

haha.. blom tiba masanya lg.. =)

Cik TeN10 said...

meniti senja

amin.. insyaAllah

Cik TeN10 said...

Waqheh

aku harap akan fresh smpai bila2.. aku tak suka fikir negatif.. tak suka bila org cakap benda yg tak baik.. sbb setiap percakapan tu adalah doa.. kau faham2 sendiri la ea..

setakat pertelingkahan sket2 tu biasa la.. jgn berumah di tepi pantai kalau takut dipukul ombak..

H.J said...

hehe..kawin tu mmg swit sesangat..kawin cepat la cikten..haha

siti kektus said...

eh, mood gatal2 jugak ea. haha


cepat2 lah ajak bf kau tu kawen. nanti aku datang makan nasi myk kau. hoho :p

Cik TeN10 said...

H.J

ahaa.. xleh lagi la.. banyak benda blom setle.. hihi =)

Cik TeN10 said...

siti kektus

saje je gedik2 kejap.. hahah

xleh gi r.. awai gi.. banyak benda nak kena setle lu.. banyak lagi cita2 dan impian aku ni haa.. >.<

Far8 budak baik said...

wehh bagi lahh aku kawin dulu..
baru kauu..grrrrrr
mmg syg sgt kn..
makanan cam ner pun
telan gak.
ekekeke =)

Cik TeN10 said...

Far8

okeh2.. aku kasik chance lah kau kawin dulu.. haha kau tak jemput aku siap kau !!

telan je la jangan banyak songeh sangat.. hahah >.<

Anum said...

memang nk suh kawin tue
huhu

♥ p a a n i ♥ said...

aku pun nak kawin!!!!!

mykhalis said...

sedap sebab dah boleh bukak puasa sebenarnya tue.. bukan lauk.. tapi dah buleh........hehehe.. orang kawen je tau

Tukang Karut said...

hoho... dah sampai seru dah tu... hoho... abiskan la belajar tu dulu...

MataHati @ MH said...

cepat kawin cepat kawin... tak sabar nak tgk cik fatin bersanding..huhuhu

Cik TeN10 said...

Anum

hahaha =)

Cik TeN10 said...

paani

jom3 !! haha =)

Cik TeN10 said...

khalis

haha.. tau2!!! kah kah kah ;p

Cik TeN10 said...

TK

uihh lambat lg kot.. lg 2 tahun abes belajar.. pastu mcm nk keje kat japan kejap.. hehe =)

Cik TeN10 said...

MH

haha.. kalau nk kawin ngn rabbit skrg pun boleh je.. hihi =)

d_LA said...

nak jeles gak la camni..hehe

muhamad hanif said...

wakakakakka,

ok, jom kawen!



lalalalalalallaa

si para para said...

sedapnya ikan kering ngan sambal belacan...
:)

zati embong said...

jat rasa kan fatin,kalau incik bf fatin study kat jepun gk,mesti korg dah kawen kan?hihi kan2?

Cik TeN10 said...

d_LA

haha.. sila2~ =)

Cik TeN10 said...

hanif

nk kawin ngn sapekah ??? haha ;p

Cik TeN10 said...

si para para

ahaa.. ngah puasa semua pun sedap kan.. =)

Cik TeN10 said...

jat

ahaaa mmg itu pun yg dia slalu ckp kat fatin.. terer jat teka !! haha =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...