:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, August 29, 2011

:: Air Mata Syawal ::

Assalamualaikum..


Salam Lebaran buat keluarga di kampung.. buat sanak saudara..
dan juga sahabat handai tidak kira dimana jua anda berada..

maaf dipinta andai ada terkasar bahasa tersalah bicara terguris hati dalam bergurau senda..
makan ketupat rendang tu jangan lupa kami di perantauan ni ea..

p/s : sayu bebeno aku dengar lagu ni.. tak sedar air mata dah berlinang.. 

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

30 comments:

Fit said...

fuhh di perantauan ke? ermm mungkin agak sedih raya tahun ni sbb tak dapat beraya ngan family..tabahkan hati ye..study kan..study kan satu ibadah..sabar je la ekk..salam aidilfitri :)

si para para said...

cik ten10 jangan sedih sangat ye...
duduk jauh2 memang rasa sayu dan sedih kan...
tapi hari raya ni bukan untuk kita sedih2 tau...
:)


dah balik kg..
tapi tak tahu kenapa tahun ni..rasa macam tak berapa neriah je...
mungkin sebab banyak kekurangan...

oh hidup hari ni tak seperti hidup tahun sebelum2nya kan...

cik ten10,tabah lah..jadi dewasa..
nangis sorang2 dalam bilik tak pe.hehe


:)

wan azie said...

samat hari raya...tak mo cedey2...



nnti raya d perantauan bley jd kenangan....bkn smua ada knangan secam gitu....



^_^

muhamad hanif said...

Errr,

g dengar buat apa, aku yang dekat malaysia pun sebak je dgr lagu tu..



huh ~~

cik ayin said...

selamat hari raya :)

siti kektus said...

selamat hari raya maap zahir batin. ;)




uit, tak yah sedih sangat, aku kan ada menceriakan kau. hehehe


sat g, kau p lah kutip duit raya ea. hehe ;)

apik pehe said...

salam aidilfitri..sabar yer mek

najihatussolehah said...

sdeynyer..lagi sedey bahu yg memikul...selamat hari raya ...maaf zahir batin..

lynda salim said...

happy eid :)

ORLANDO AHMAD said...

sabar, kalo tak nak sedih jangan dengar lagu raya, pegi dengar lagu metallica takpon lagu2 scorpion

ishiko said...

selamat hari raya ^^

chemay said...

jauh dari keluarga ye??
takmau sedih2.
selamat hari raya dearr..
maaf zahir batin
:)

Cik TeN10 said...

Fit

thanks fit.. salam lebaran buat anda juge.. =)

Cik TeN10 said...

si para para

tak nangis pun.. sebak je bila dengar takbir raya pagi2.. bangun2 tenyeh mata on lapppy trus bukak tibi dgr takbir raya.. dh abes smbung tdo.. haha

Cik TeN10 said...

wan azie

ahahh.. ini antara pengalaman yang tak berapa manis..
btw salam lebaran =)

Cik TeN10 said...

hanif

member aku la gatai pi post kt fb.. aku pn TERdgr lalu TERnangis kejap.. hahah

Cik TeN10 said...

cik ayin

selamat hari raya =)

Cik TeN10 said...

siti kektus

selamat ari raya..

uwaa sape tak sedih wehh beraya nun jauh di perantauan.. tapi takpe hati aku masih kental lagi.. ngeh3

ohh sape la nk bagi duit raya kat aku ni.. dh tua gajah dh pn.. xpe la aku tggu duit raya dr JPA lah untuk bulan depan pulak.. haha

Cik TeN10 said...

apik pehe

selamat hari raya jugak !! ye2 sy ngah bersabo nih.. ekeke ^^

Cik TeN10 said...

selamat hari raya.. maaf zahir batin..

sedih sket2 je.. hati ttp kental.. ^^

Cik TeN10 said...

lynda salim

happy2~

Cik TeN10 said...

ORLANDO

kalau tak dgr takbir raya and lagu raya mmg xde langsung la suasan raya tu.. dh la aku pakai baju tido je.. haha

Cik TeN10 said...

ishiko

selamat hari raya juge =)

Cik TeN10 said...

chemay

a`ah jauh nun di perantauan.. jauh di ufuk timur..

selamat hari raya maaf zahir batin.. ^^

zati embong said...

dear..

Salam aidilfitri. Maaf zahir batin..

muahs!

d_LA said...

huhu..lagu ni mmg sayu fa10..nak2 kalo dok jauh..fatin jgn lyn sgt lagu ni..nt meleleh kang, lagi sayu

♥ p a a n i ♥ said...

selamat hari raya!

Cik TeN10 said...

jat

selamat hari raya jat.. =)

maaf ye kl ade silap dan salah.. muah3

Cik TeN10 said...

d_LA

ahaa.. layan jugak sekali dua.. sayu tu mmg la.. tp ok lg.. no worries.. :)

Cik TeN10 said...

paani

selamat hari raya !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...