:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, August 7, 2011

:: Merajuk ::


" kuat merajuk jugak kau ni ehh..! "

" yes I am !! " dengan confident nya..!!  " so what ? "


hanya bunga dan coklat dapat pujuk aku.. demand2 !! kah kah kah

.....

p/s : thanks LAdy_dyLA for the chocs !!! =)

.....



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

30 comments:

Tukang Karut said...

coklat? bunga? ermmm... kalau aku, merajuk la lama2 ek... tak adanya nak beli...

Cik TeN10 said...

TK

ahhh TK mmg.. hati kering.. haha

ORLANDO AHMAD said...

kalo gua, gua biarkan aje.. mrajuk laa takde nyer gua pujuk pasal memang x reti pujuk keh3

si para para said...

err coklat tu ok..tapi bunga tu nampak jambu sangat.hehe

jgn merajuk lama2..nanti cepat tua.eh betul ke..

Eyka said...

nak jgkkk!!! haha:P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

coklat2...

ash said...

6ti sy beli coklat selori yer.xmerajuk lama skit.:P

sifu im said...

klu aku majuk, xyah bagi coklat mahal2..bagi gula2 yg sposen 2 bijik sudaa..huhu

Waqheh said...

takan hanya dgn bunga dan coklat dapat pujuk..ermmmmm..pompuan mmg begitu yer...

Cik TeN10 said...

ORLANDO

ahh lu mmg.. cian dill.. haha ^^

Cik TeN10 said...

si para para

lohh nap lak jambu.. pmpuan kalau dia tengok lelaki bagi bunga kat makwe dia.. itu sangat cool !! romantik !! haha >.<

mana ada.. kalau marah yg cepat tua.. tp kalau merajuk itu comel.. kah kah kah

Cik TeN10 said...

Eyka

nak ?? sila google.. kih3 ^^

Cik TeN10 said...

meniti senja

coklat sedappp =)

Cik TeN10 said...

ash

ok.. tak de coklat selori sy merajuk sebulan.. haha ^^

Cik TeN10 said...

sifu im

emm gula2 pun oke jugak.. tp kalau cuaca panas cmni dapat ais krim pun best jugak kan.. hihi ^^

Cik TeN10 said...

Waqheh

kalau aku ye kot.. sebab tujuan aku merajuk adalah utk dptkn bekalan coklat.. muahahaha

H.J said...

memang demand la..nak choclate..kalo aku..biar merajuk je..blh aku makan coklat..haa

zati embong said...

oh jat merajuk jat pujuk diri sndiri.lagi haru.susah kalau sama2 engineering ni,romantik 2 susahlah.haha

Cik TeN10 said...

H.J

mesti la.. sebab tu tujuan aku merajuk.. kah kah kah

Cik TeN10 said...

jat

encik bf fatin wlpn askar.. muke je ganas tp dalam hati ade taman.. nasib baik... kl tak makan diri la fatin.. haha

adan said...

lah.. agak susah gak nak pujuk orang macam ko ni.. coklat tu tape ar lagi.. tp bab bunga tu payah sikit.. ehehe

muhamad hanif said...

merajuk sgt pun tak elok, untunglah dapat cokelat.


nak !!

Cik TeN10 said...

adan

ahaha.. aku tak merajuk selalu.. setahun sekali je.. kih3

Cik TeN10 said...

hanif

ahaha.. tu la manfaatnya bila betul2 merajuk.. leh dapat cokelat !! kih3..

ArulchelseA said...

wa bg itu sayo sama itu olang klau melajuk maa...kih kih kih

Cik TeN10 said...

Arul

tak mau sayo.. wa nak itu strawberry !! fresh punya !! hihi ^^

siti kektus said...

bunga plastik pon boleh kan? tahan lama weh. haha :p



pompuan, kalau tak majuk, mana sah. :p

Cik TeN10 said...

siti kektus

sejak dok jepun aku tak layan bunga plastik la wehh.. haha kat jepun aku salu gi Garden kedai jual bunga2 segar.. rasa mcm heaven gila bila dikelilingi bunga2 segar.. seronok !!!

d_LA said...

tergode pulak tgk coklat tu..
sama2 fa10..coklat biase je^^

Cik TeN10 said...

d_LA

=) tapi sedap !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...