:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, August 5, 2011

:: Aku menyesal ::

Assalamualaikum..

" Nasruddin berkata, ekoran kejadian itu, dia sudah serik dan tidak mahu lagi bermain mercun selepas ini. "

" sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tak berguna.. "

ini lah pepatah yang sesuai aku bagi kat budak ni.. jari dah hilang dikk oii.. 



Nasruddin, 19 tahun kehilangan tiga jari apabila mercun dalam genggamannya meletup ketika dia dan rakannya sedang menunggang motosikal..

berita lanjut boleh baca << kat sini >>

aishh semak perut aku tengok berita macam ni.. adik2 tak yah  la main mercun sangat.. tak berbaloi bila hilang jari segala.. biaq aku sorang ja yang main.. kah3 >.<



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

38 comments:

ORLANDO AHMAD said...

main meriam baru okey, tak pegang guna tangan...

Anonymous said...

biaq aku sorang ja yang main.. kah kah kah kah

Anum said...

itu la best2 memang best main mercun, cuma bahaya

Waqheh said...

baru posa bape hari dah da kes kudung jari..bebudak malaysia gila mercun ni patut dok kat palestin jer..

zati embong said...

xsampai semnggu lagi puasa.huhu.tp jat rsa org lain x amek kisah pun.main mercun da mcm wajib.ke gane dear?

Cik TeN10 said...

ORLANDO

haa yg tu lg klia.. kalau putus, putus tangan trus !! bru power kan.. kih3 >.<

Cik TeN10 said...

Anon

kah kah kah >.<

Cik TeN10 said...

Anum

mmg best.. lg best kalau putus jari trus.. haha >.<

Cik TeN10 said...

Waqheh

tu la pasal.. bru bpe ari je posa.. lepas ni hilang tangan trus kot.. hahah >.<

Cik TeN10 said...

jat

ahaa.. org len pn da xlarat kot nk amik tahu.. dilarang tp xdgr jugak.. last2 biar main smpai kudung tgn.. bru puas hati.. ^^

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

beringat sbelum kene...

Cik TeN10 said...

meniti senja

betul tu.. =)

aleen aiden said...

kes pertama ramadhan kali nih ke?haishhh

sifu im said...

len kali hati2 k bermain mercun..hoho

H.J said...

dia tak pandai main la tu..haha

adan said...

dia tak expert kot.. sb tu lalai,, lain kali kena belajar lagi..

Cik TeN10 said...

aleen

a'ah ye kot..

Cik TeN10 said...

sifu im

len kali suh kulum mercun dalam mulut.. kompom lagi gempak.. bdak2 mkin dilarang makin nk buat kan.. so kita suruh buat lagi.. haha >.<

Cik TeN10 said...

H.J

main tak kena gaya.. pandai terlebih mcm tu la jadiknye.. haha

Cik TeN10 said...

adan

ahaa.. aku suruh dia gi belajar ngn ko lah adan ea.. kih3 >.<

muhamad hanif said...

3 jari ?

boleh claim insuran banyk tuu..

untunglah nak raya ni kan ?


AHHAHAHAHAHAH

siti kektus said...

aish. budak zaman sekarang nak tunggu hilang semua jari baru sedar agaknya.


kau buat aku tertanya2 pasal kucing kepala hitam kau tu. haha :p

ash said...

tiap kli bln pose ade je yg putus jari..sbb tu la stok mercun ssh nk dpt skang..^.-

Cik TeN10 said...

hanif

yep 3 jari..

ahaa untung tapi kudung.. mau ?? kih3 >.<

Cik TeN10 said...

siti kektus

ahaa tu la pasal.. selagi tak kena diorang tak tahu sakit ke x.. dah kena baru nak serik..

ahaha nt aku buat entry cite sal kucing kepala hitam.. kah3 >.<

Cik TeN10 said...

ash

ahaa.. mcm dh jadi tradisi turun menurun lak kan.. haha ehh awk carik mercun gak ke ?? takyah la dh tua gajah pn nk main lg.. haha =)

Asrul "iLham" Sany said...

yg penting dia akan lebih menghargai diri dia dan keluarga selepas ini

;-)p

Cik TeN10 said...

Asrul

ahaa.. harap2 dah serik la..

Gimi said...

da bosa2 pun nak main mercun, pe klas..p la main meriam ke?

Cik TeN10 said...

Gimi

haha.. sila2..

ArulchelseA said...

tu la pasal..dah ilang baru nak mnyesal..tak de jap..tk dapt de...

Tukang Karut said...

errrr... tetiba je aku rasa nak buang je buluh yang aku amik tadi... baru ingat nak berperang malam ni...

d_LA said...

biasanya mmg camtu kan..bila dh kena baru menyesal..hurmm

fa10, x smpai lg ker?biar betul..huhu

Cik TeN10 said...

Arul

ahaa.. >.<

Cik TeN10 said...

TK

eh eh jgn buang.. bleh guna untuk buat lemang.. kih3 =)

Cik TeN10 said...

d_LA

tu lah pasalnye.. dh putus jari baru nk nyesal..

si para para said...

dah hilang jari nak main mercun macam mana lagi kan..
mintak jauh la perkara macam ni dari keluarga kita semua..

Cik TeN10 said...

si para para

ahaa.. betul2..

amin.. insyaAllah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...