:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, March 31, 2011

:: Sedapnya durian!! ::

Assalamualaikum..


sejak aku sampai rumah..
baru hari ni sang matahari menjelma..
baru la dpt sidai baju dgn girangnya..


setelah setahun x gi pasar malam..
aku ajak mmber aku gi pasar malam
dekat ngan umah sewa dia beberapa hari lepas


pusing kiri.. Sate !
pusing kanan.. Char koteow !!
pandang depan.. Nasi kerabu !!!
pandang belakang.. Hantu Kak Limah !!!!


rasa mcm nak je borong semua yg ada
kat pasar malam tu..
nasib baik iman masih kuat
nafsu masih dpt dicontrol


sekarang ni tiba2 ngidam nak makan pulut durian !!








kat sini berlonggok2 tepi jalan..
kat Jepun ade ??? huhu


bagi kita durian sgtlah sedap..
tapi org jepun bau durian mcm nak muntah..


aku masa kecik2 dulu mmg hantu durian
suke sangat makan durian..
korang suke ???







Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

28 comments:

cik ayin said...

sedap2..heee....baru lepas makan :)

d_LA said...

arggghhhh tidakkkkk !!!! ni rase nak gi beli skarang ni...sedapnye durian

KUREKURE COMEL said...

perhhhh...baru lepas mkn...
bpe kali round beli dah...

walau mahal..mat gagahi beli jgk...



tu menampakkan mina gile durian...
hahaha...

Iskandar Shah said...

suke gile durian!! :D

nelly said...

sangat suka durian ..sedap ~

fyna said...

hehehe...suke durian gak...nih yg nk g beli nih..

Raji berkata said...

hohoho sensei2 pun kata nigate ttaw nk makan durian
tapi bler dh cbe tros jdi mcm ap tah snggup bli byk2 durian letak kt rumah
hohoho

si para para said...

suka2..yang dalam gambo tu siyes nampak sedap. mengidamnya..emm mana ada jual durian kat sini eh..

MataHati @ MH said...

saya pun hantu durian gak masa kecik2 dulu. sekarang ni bila dah semakin tua, dah kurang selera pada durian..

lagi best kalau makan pengat durian

diana said...

akak suka..
tapi bila musim dia pun harga tetap mahal/..
nak beli yang murah makan tak puas pulak.nak tak nak mahal pun beli jugak la..

Cik TeN10 said...

cik ayin

sma lah kita !!! yummy2.. dh lma sgt nk mkn at last dpt jgak mkn..

Cik TeN10 said...

d_LA

beli jgn xbeli !! sy da mkn pulut durian !! sdap ohh

Cik TeN10 said...

mina

haha.. mkn slagi boleh ! chayok mina shayok.. haha

terharunye.. mat beli utk mina je ke?.. hihi

mina pun hantu durian gakk.. satu geng lah kite !

Cik TeN10 said...

Iskandar Shah

makan jgn xmakan!!! ;p

Cik TeN10 said...

nelly

suke jugak !! sedap sgt kan~ ;p

Cik TeN10 said...

fyna

beli fyna beli !! hihi

Cik TeN10 said...

Raji

a'ah.. ade sorg sensei tu dlu.. nihonjin.. skali mkn pastu terus jd hantu durian.. smpai skrg.. ade jgak yg xske.. bau je pn dah xtahan..

tapi mmg sedap lah.. nikmat mkn durian tu tak terkata woo cewwahhh haha

Cik TeN10 said...

si para para

gmbr tu amik kt google je.. mmg sedap pn durian.. awk kt mna skrg?..

Cik TeN10 said...

MataHati

ohh ade lg hantu durian.. ingtkn sy sorg je..

btul2.. skrg pn suka jgak tp kurang sket la dr dlu..

em sedap jgak..

Cik TeN10 said...

diana

give me 5 akak! ;p

tu lah.. nk yg sedap harga pn sodap jugak lah kan.. ngidam punye pasal beli jugak lah.. hihi

aNiS aNiSa said...

suka makan durian..

balik kg ritu my mum buat plut durian..

sodap!!nak x? hehe

entry bru: Kisah Secawan Kopi~

ash said...

tiba2 ngidam pulut durian huhu..

najihatussolehah said...

sedap kan pulut durian...rasanya x sume negeri makan ngan pulut...org kedah sure...negeri laen camna plak,selain dr tempoyak..

Cik TeN10 said...

anis anisa

dh mkn da !!
xingt bpe pggan mkn.. hihi

Cik TeN10 said...

ash

mkan la.. ;)

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

mmg sodap lah!! hihi

a'ah kn.. betul jgak tu.. xsure lak cmne ngn negeri2 lain..

zati embong said...

sedapnya durian.kena tnggu ma ayah jat dtg dulu,jat x reti bab2 beli durian ni.haha

padahal niat sbnar nk makan durian sama2 dgn diorg.barulah syok O.o

Cik TeN10 said...

jat

kan2.. kna makan ramai2 berebut2 baru besh.. mkn sorg2 xseronok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...