:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, March 16, 2011

::

Assalamualaikum..


Alhamdulillah.. 
wlpn masih ada gegaran..
tapi kitorang kat sini semua ok..


sepatutnya kitorang gerak ke tokyo pg ni..
tp disebabkan mslh transport..
kitorang terpaksa bermalam lg 1 hari kt sendai..
insyaAllah esok kitorang gerak ke Tokyo


hari ni salji turun melimpah ruah..
harap2 esok cuaca cerah..


em..
thanks utk korang yg bertanya khabar..
jom saksikan bbrp kemping gmbr yg smpat aku snap 
di hari kejadian 11 Mac 2011


Rak buku aku jatuh tersembam ke bawah..
abes pasu bunga aku terpelanting..

Pasu bunga pecah ditimpa cermin..
teddy bear pn bersepah je atas lantai..


tu je lah yg sempat aku snap..
gmbr ala2 pelarian tu nanti lah aku upload ea..


korang doakan semoga dipermudahkan segala urusan ea..
till then~



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

10 comments:

Sham said...

weh masih di jepun ke...?bahaya tu dik...moga2 selamatlah korang...

si para para said...

semoga cik ten10 tabah dan selamat di sana...
tak nak balik malaysia ke..

cik ayin said...

semoga selamat dan baek2 kat sane ye..
aminnnn :)

zati embong said...

jat tgk berita ramai yg da keluar dr jepun,takut kesan radiasi..

mintak2 kerajaan akan ambil korg semua balik malaysia.

Ezay Hadry said...

cepat2 la cikten n sume gerak ke Tokyo..bahye btul duk sane lagi..huhu
takde perancangan nak balik malaysia ke? mara or jpa takde cakap pape?

KUREKURE COMEL said...

fatin balik malaysia la....
risau gak....


kesian keluarga kat malaysia...mesti risau dkt fatin kan...


jaga diri ye...

aqmar said...

dah sampe tokyo??

Raji berkata said...

penerbangan ke Jepun ditutup smpai 15 April
apa2 pun kami mendoakan keselamatan anda di sana..
semoga tabah~

kau xnk balik Malaysia dlu ker?

echah mashuri said...

ko duk mana tin?cepat update.ak nak tau prkmbgn ko nih T___T

Iskandar Shah said...

smoge selamt..

lau bole, balik la malaysia dulu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...