:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, March 30, 2011

:: Alahai gadis ::

Assalamualaikum..


aku belek2 news feed kt fb semalam..
aku TERnampak..


" lagi comel pompuan pakai tudung bawal drpd shawl "

aku penah tanya member aku..
cam gitu lah jawapan yg aku dapat..

Tudung Bawal

Shawl

aku tgk Heliza ni pakai ape2 pn comel je kn ??

pssttttt...
aku nak tanya korang ni..
muka aku lagi sesuai pakai tudung bawal ke shawl ??
jawab korang jawab !!
tak jawab aku tembak !!




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

14 comments:

nelly said...

Comelnya !!

Iskandar Shah said...

shawl yg ade bawal kot..
cam ok je..
kih3~

Raji berkata said...

cepat2 letak gmbar kau satu pakai bawal satu lagi pakai shawl..
aku nak vote nih
ngahahah

yappari aku lagi suka bawal..
slamat aku takleh pakai kalau tak dah lama pakai =.=

Cik TeN10 said...

nelly

heliza mmg comel pn! geram je tgk mata dia yg beso tu..

Cik TeN10 said...

Iskandar Shah

hah?? shawl yg ade bawal?..
yg mna plak ni weyh?..
erkkkk *tertanya2* somebody help me!

Cik TeN10 said...

Raji

hoho.. kemain lg ko siap nk vote2 plak.. haha

emm..
ko try la pkai.. mna tau sesuai ke.. muahaha

KUREKURE COMEL said...

mina suka tgk fatin pakai dua2 la...

cuma kalau pakai tudung bawal...
nampak mcm kanak kanak riang...


kalau satu lg...nmpk mcm matang...

jujur tak?hahaha....

ash said...

xske tudung indon je..hehe

najihatussolehah said...

rasanya dua2 comel..:)..tp prefer shawl kot..mcm ck kurekure comel ckp..:)

si para para said...

dua dua ok asalkan tutupaurat
:)

Cik TeN10 said...

mina

i like !!
pendapat yg jujur itu lebih baik !!
thanks mina ;)

xpe la..
kejap2 jd matang..
kejap2 jd kanak2 riang kan..
hihi

Cik TeN10 said...

ash

xske tdung indon ea?
org indon ske x?
haha ;p

Cik TeN10 said...

najihatussolehah

hihi thanks dear ! ;)

Cik TeN10 said...

si para para

betul3.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...