:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, September 26, 2010

::Istimewa di Aidilfitri 2010::


trifle!!!
actually aku baru ja belajar dr mak sedara aku..
cara2 utk menyediakan trifle yg sgguh sedapp!!!
xssh pn..gantang bangat lah!!
mmg jadi kebiasaan aku utk sediakn 1 dessert buat tetamu yg dtg bertandang ke rumah aku tiap2 tahun..
menu utk tahun ni adalah mee kuah + trifle...
ada jgak la kueh lain yg aku smpat buat dgn bantuan adk2 aku.
tart gulung,cornflakes madu,kuih siput..ada lg 2 jenis tp lupe lak..
and xlupa jugak kek coklat lembap n butter cake!..
thanks kpd sume yg dtg beraya umah aku this year!..

this year bju raya aku warna kuning!
setiap tahun aku wt 1 pasang ja baju raya..
cukup lah..
2nd day pakai baju raya last year..
ada setengah org tu smpai 5,6 pasang baju raya kan..
aku xberperasaan plak utk beli bju raya byak2..
sebab aku lebih suka utk sediakan kuih muih n hidangan utk hari raya!
aku suka memasak!!!
and suka bg org makan!!!
rasa puas bila tgk org menikmati msakan aku!..

hari raya kedua..kt kg yeayyy!!
adik yg no 2..haippp xleh kacau!!haha
adik yg no 3..
adik yg last!..da besar da dia..ni pn xleh kacau!!

ni la aktiviti kami bl da kumpul reramai kt kg..rombongan beraya ke rumah sanak sedara..besh3!!setahun sekali ja nk kumpul 1 family besar..

sepupu sepapat..mak sedara semua..
SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN =)



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...