:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, June 15, 2012

:: Sunset ::

Assalamualaikum semua :)

dua hari lepas.. aku ngan aimi bawak Hoii jalan2..
bawak dia gi tengok sunset.. hebat tak kucing aku ? tgk sunset woo.. korang ade ? keh3 :p


subhanallah.. cantik sangat sunset.. korang suka tak tengok sunset ??


nampak tak Hoii melompat ? hahaha


bila letak dalam sangkar ni dia mengiaww nak keluar..
bila bawak keluar dia takut pulak.. tak biasa gamaknya dengan tempat yg dia xkenal..


tengok macam mana dia berjalan.. bukan berjalan pun macam menyulur je.. agaknya dia takut kot so rendahkan badan dia.. kelakar sangat.. hahahh

**********

" Subhanalllah, Ya muqallibal qulub, tsabbit qulubana `ala dinik "

maksudnya :
Wahai tuhan yang menetapkan hati, tetapkanlah hatiku atas agamaMu..

iman kita kan menaik dan menurun kan.. so selalu lah amalkan doa ini.. semoga iman kita terjaga.. insyaAllah :)

**********



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

15 comments:

Rai said...

cantiknya gambar melompat tu..

Yousof said...

Untunglah Hoii dapat jalan².. Eh silap dapat merangkak².. ;D

SbhanAllah.. Super duper cantik. Aku tak suka tengok sunset pun. Tapi sangat SUKA. HEHE

siti kektus said...

suka sunset ! tapi lagi suka tengok bulan penuh. cantik. :D

si ngokngek said...

lawonya sunset..
amboi Hoii tue punya bulu,mesti rajin mandikan...hikhik

ABU said...

kelakar gila Hoii loncat.. ya la ko kan propa kemain lagi hahahahahahaha.. jual nama hoii.. padahal ko yg over kan hahahahaha

awat hoii mengengsot tu.. macam suster nengsot sudah..hahahahaha..

semutsengal said...

kool !

kenapa nama kucing tu HOii ? senang na ingat eh ?

Hanamiko Sakura said...

untungnya hoii dapat pergi jalan2.. kucing saya setakat bawa pergi klinik je.. huhu

aleen aiden said...

untunglahh boleh bawak lucing tengok sunset... untunglahh.. lepas ni ha bawak aku pulak! keh3

aReLaN said...

hohohoh...bdk2 jepun memang suka sangat kot amek gambar lompat2 ni.aiyoo

adan said...

hoiii tu comel..

cer carikan hoii pasangan.. mst dia tak takut2.. jalan tegak je nanti..

chemay said...

suka tengok sunset! cantikk.
:)

comelnya Hoi.
takut sampai merangkak2 jee
:D

fadh leyanie said...

semua gambar cool...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

chomelnyer hoii...

moon pun suka je nengok sunset.. :)

Hafizin Jamil said...

pasni bawak aku pulak pegi jalan2..kah3

ABU said...

eeeeee comel la kucin ko tu.. rasa macam nak goreng je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...