:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, August 5, 2010

::Bahagianya::

"jawab exam tu elok2.."

tu lah pesanan mak aku stp kali aku kol gtau dia aku nk exam..ye mak..aku ingt smpi bl2...mak aku da msak da ngn perangai aku..kl dpt pggilan dr aku tu dia da tau da..smaada nk exam atau aku da bnda ptg nk gtau..!anak bertuah la katakn!!hak2...

tp kn..kl tbe2 aku kol mak aku..then aku ckp cmni plak...

"mak..tahun depan org nak.."

"awat tahun depan ang nk smbung blajaq lg ka?.."
"dak aih..cek nak kawin lah mak!.."

agak2 la kan..cmna reaksi mak aku ekk?...haha mau terkejut berokss mak aku kan..jgn smpi terangkat kain sudahh lah..hahaha...tp kl betol2 agak2nya mak aku kasik x?...hurmm aku rsa kn mesti mak aku akn ckap cmni...

"ang tok sah dok berangan lah!kain batik pn xreti nk pakai ada hati nk jd bini org!.."

wakaka..pdan muka aku..hamikk kau!!hak2...tp aku pk2 blik..alaahhh setakat terer pkai kain batik je mna ckop...harap reti pkai ken batik je tak reti msak lembap wt keje umah lg payah..kn?...kl dr sdri pn xleh nk urus cmne nk jg suami..nk uruskn rumah tgga kan...

mesti korg pelik kn?..awat la bdak ni dok tak dok ckap psai kawin ni..haha..bukan pa...aku tgk la ni jd trend plak kawin awai..kawan2 yg sebaya da ramai da kawin...ada yg da ada anak da pn!..bgus la bg mereka yg dpt mengekalkn rumah tgga diorg ni..hrap2nye bahagia lah hgga akhir hayat kn..tp xkrg jga yg bercerai berai...bru je kawin dua tiga bulan tup2 dgr da bercerai..pasaipa?...maaplah ye xdak jwpan...

ari tu msa kol mak aku..mak aku gtau yg slah sorg pelanggan dia bru ja bercerai...dah ada 2 org anak da pn...yg ni kes laki dia ada pmpuan len!!!haisshhh pantang aku dgr bnda2 cmni!..bkn aku nk jga tepi kain org..tp aku rsa xptt si laki ni wt bini dia cmtu...kereta,rumah sume bini dia yg beli...zuriat pn bini dia da bg..apa lg yg dia nak???...aku pn xfaham...manusia2..tu lah kl xtahu nk menghargai..aku xslahkn lelaki but then itulah realitinya..kdg2 aku sdri jd takut nk percaya ngn manusia yg bernama lelaki...aku tau xsemua lelaki cmtu...hurmm ntah la...

aku rsa ni kot slah satu sebab kenapa pmpuan zaman skang lebih pentingkan kerjaya..hidup pn bebas...apa dia nk sume bleh dpat kan..keta besaq..umah besaq..sume serba serbi lengkap...t

jeles aku tgk pic2 psngan2 yg bahagia nih..sweet wooo..hrap2nye aku pn akn dpt mengecapi kebahagiaan itu satu hari nanti!..insyaAllah...

 
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

aqmar said...

nak kawin gak!!!huhu..

fatin said...

ahaha..jom2 kawin jom!!!nk wt kdri jgn lpe jemput ye..lapo nasik minyak la..haha=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...