:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, August 18, 2010

::wang hantaran?..plg krg 15 ribu!!!::

hype...amcm ngn puasa korg?...hurmmm pejam celik pejam celik da nk msuk hari ke 8 puasa..cepat kan..mknanya da xlma lg cuti aku pon nak abes..cuti abes kna la balik jepun!!uwaaa...xmau balik!!kt jepun xdak bazar!!!xbeshhh...haaa ptg kemarin aku sempat p bazar ngn member aku..wlpn hjan kami redah gak..basah pn basah lah..mengidam punye psal sanggup ku redah..hak2 ayat xley blah...aku rsa cm nk beli ja semua mknn yg ada kt bazar tuh!!haha..nafsu mkn mengatasi sgala2nya..tp bl tiba time berbuka nasi 1 pggan pn xleh nk abes..pengajarannya nk bli mknn tu biarlah berpada2...jgn lah smpi membazir..pesanan utk dri sdri!!!haha

ishkk pnjg plak muqaddimahnya...orite back to the topic..

hurmm..nk letak brape ekk?...

"udang ni sepinggan brape?"

"1 pinggan rm15..udang bru naik ni cik..segar lg..manis..."

"bli 2 pggan dpt brape?.."

"2 pggan sy bg murah sket lah..rm 13.."

haha..jgn dok brangan lah aku nk tawar2 harga cmtu!!wakaka..abeh la...kpd lelaki2 yg ada angan2 nk kawin ngn aku siap sedia poket anda dgn wang banyak2 k..haha cewaahhhh bajet cun sgt la?..hak3...adehh ntan pape lah pepg buta ni dok merepek xtentu psal...

skang ni rata2 aku tgk kn org letak 8 ribu ke ats...kl blajar lg tggi lg tggi lah harga dorg letak..ptt la lelaki skang tkot nk kawin..haha..ermmmm..aku???ermm nk letak bpe ekk?...bkn sng nk cri pmpuan yg ayu cm aku skang ni kan..hak3...jgn muntah ye rkan2 kang terbatal puasa lak..hak2...

bg aku xperlu lah nk letak tggi2 sgt kot...kl letak tggi melambung pn kl xikhlas xgna jgak kan..betol x?..letak hrga punya tggi last2 bercerai berai..xnak lah aku mcm tu..lgpn kl tggi sgt pn kang xmampu lak..smpi pihak lelaki kna berhutang lg..xperlu kot smpi cmtu skali kan...so kira pi kira mai aku rsa 15 ribu tu kira ok la kan?!!!hak2.....adehh merepek lg...mau terbeliak mata si dia kl bca nih kan..putih mata jgak la nk crik 15 ribu tu..haha cian2..tp aku xla sekejam tu...org kata biarlah bersederhana dlm segala hal...

buang tebiat apa aku pepg buta dok smbang sal wang hantaran ni?..dah2..nk p smayang subuh pastu nk smbung tdo...zzzzzzzzzzz





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

naimah said...

hahah.. fatin, klau boleh tawar mcm udang tu, mesti ramai lelaki yg nk kawin due serentak, sebab dapat diskaun mcm udang tu dua ringgit..

fatin said...

hak2...tu la psal..tp jgn dok brangan nk dpat cmtu..!!org kta biar ssh sket nk dpt bru tau nk menghargai..ye x?..

akubersamaCahya said...

kite bukan brg yg leh tawar2.. hehehhehe...
duit hantaran ni depends atas kita.. takkan kite nk susah kan bakal suami sendiri??? die byr mahal2 t nak hidup ngn die jugak... klu mahal die hutang rata2..tak ke naya??? pikir2 kn la...

fatin said...

yup..that the point!!pndai wathiqah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...