:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, August 13, 2010

::SuMmER::

ermm..da nek sarang labah dah erkk aku nye blog ni..maaplah ye..pas abeh exam sibuk dok enjoy sakan..xsmpat nk update pun!..penat tu tok sah dok ceghita lah..kl ikutkn hati rsa mcm nk cover tdoq 5 hari!!tp xbleh...ikut hati binasa!..


dah dtg dah summer holiday!!yeayyy!!!cuti yg aku tggu2 sbb dpat balik berpuasa n beraya kt kg!!!xyah la aku nk beraya di perantauan kan..sedihh beb last year pya raya haji ngah exam kot!..pg2 bgn trus bka utube psang takbir rya!!then trus g amik exam!!huhh sabo je la...nseb bek raya puasa kna time cuti...dpt jgak mkan ketupat ngn rendang!!yummy2!!!


actually summer holiday this year start 7/8/2010..tp tiket aku 14/8/2010!!!1 week tuh kt sni..da abes exam..mesti borink gla kot kann...tp nk wt cmna tiket start murah pn 14..terpaksa la tahan nafsu nk balik mesia kan...tp apa yg aku pk tu lgsung xkena!!!start dr 7/8 tuh xbenti enjoy pon!!!rsa cm xckop lak 1 week tuh!!haha..nk tau pe aku wat?..jom check it out!!!


member2 aku dlm nam belas org aku sludup masuk hostel!!!haha..cm pelarian jekk!!mcm2 jd hahh..tok sah dok cta lah...bengkek jgak lah tgn aku kl nk cta bab2 pelarian nih..len kali ahh..


ari sabtu 8/8 tuh ktorg prepare utk picnic keesokan harinya...ape ktorg wt?..huhh aku plg letih skali kot..nseb bek lah ada rmai askar2 yg membantu!..ktorg wt sate+kuah kcang!!


then ada buah tembikai!!kt jepun kl ampa semua nk tau tembikai sebijik tiga ploh ingget!!!kl kt mesia tiga ploh ingget aku rsa bleh dpt slungguk kot!!tp apakan daya adat merantau!!pnas2 ni nikmat gla kott dpt baham buah tembikai!!
ari ahad tu sehari suntuk berjemur kt tepi pantai tuh!!panaih tu tok sah dok cehgita lah..aku rsa sate tu kl jemur pn bleh msak xyah ssah2 dok bkaq pkai arang dah!!haa smpai tera tu lah punya la panaih!!!
cantik jgak pantai kt jepun nih..tp xsecantik redang lah..die nye pasir tu hitam!!!bkn men syok lg dorg men air..lempar2 org lah..xingat dunia da memasing!!tp best ahh scra kebetulan dpt picnic reramai b4 menjelang ramadhan!...mmg enjoy gla2 enjoy lah!...


tu ceghita ari ahad..ari isnin plak men boling n karok!!rsa nk patah je tgan aku men boling smpi 6 game!!mula2 tu 2,3 game semangat g lah...msuk game ke 4 surender ahh..lenguh ketiak rr...haha..opss xsnonoh!!!haishh anak dara spe lah ni ekk...(^.-)..


kt mesia xpenah pn aku g karok!!sjak dtg jepun nih da jd kesukaan aku utk g karok plak!!tmbah2 pas exam mmg sdap ahh menjerit!!ilang abeh segala tension2 kt dlm kepala otak aku nih!..puas rsa..mlm tu karok smpi tgah malam!!haa amik ang!!
*******************************************************************************************************
hari ni last day aku kuar shopping di sendai sblm berangkat pulang ke tanah air..mna leh xshopping..sakit jiwa aku xdapt shopping tmbah2 pas abeh exam nih...ermm byk ke x?..haha da nma pn shopaholic kn of course lah byk kan..kl kire2 balik duet mesia ada la dlam rm2000!!wuhuuuu...terbeliak mata ye?..haha rilex2!!tarik nafass...lepasss....
ni lah ksut yg aku bli td!!puasa ka kisah pa aku..shopping ttp shopping!!haha..amacam???cantik dak?...jgn jeless!...nk pkai msa balik mesia esok lusa nih!!!yeahhaaa...


hahh dah kul 1.26am dah..nk siap2 g sahur plak!!...nt2 lah smbung ceghita lg ekk..penat lah...org mesia tggu kepulangan aku ya!!!!makkk cek nak balik!!!!!psang lgu sudirman sket bru ada feel!!hahaha daa~~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comment:

cahaya mata said...

wow!!!!syesly cntik gle!!!!!sgt3 cntik kasut tuh... plak tu ain suka gile wrna merah... eprgh!!!! tabik spring r..bestnya dpt shopping sakan cmtuh..tu bru btoi namanya shpg..hehe... =) thumbs up! ^^_v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...