:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, February 24, 2010


"Janganlah Kita Memandang Rendah Erti Persahabatan, Kerna Dalam Hidup Ini Kita Tidak Mampu Melangkah Seorang Diri Tanpa Insan Yang Bergelar SAHABAT"

msuk tahun ni da 21 tahun aku hidup di atas muka bumi ni..
kawan?....
kawan mmg ramai, xterbilang!....
tp dlm sejuta tu...
bpe rmai yg sggup dgr luahan hati aku?..
bpe rmai yg menghulurkn tgn disaat aku kesusahan?..
bpe rmai yg setia disisiku saat aku kesedihan?..

pernah aku rsa begitu kecewa..
dgn seseorg yg bernama sahabat...
kepercayaan yg aku berikan tidak dhargai...
sebaliknya aku ditusuk dgn duri sembilu...
yg amat memedihkn hatiku...
lalu...
aku mengambil kptsan utk bergerak scr individu...
biarknlah dia dgn kehidupannya..
namun...
aku amat bersyukur...
aku mndpat kesedaran...
antara kaca dan permata...
wahai sahabat..
walaupn hatiku terguris dgn kata2mu...
namun aku sentiasa mendoakan kejayaanmu..
semoga engkau berjaya di dunia dan akhirat..
InsyaAllah...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...