:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, July 1, 2010

::i'm with you::


setahun boleh bilang berapa kali aku merajuk....smlm 30june2010...1st time aku merajuk utk tahun ni..aku xkn merajuk kl xda sbb...bl aku merajuk aku akn ckp "leave me alone"...tp sbnarnya dlm hati aku nk dpjuk...tp npe ekk aku jd cmtu?...bl aku trasa hati...aku akn senyap ja...tp sume org xperasan tatkala hatiku yg kecil ini terluka.........ahh xkesah la...tp aku merajuk xlama pn..sehari aku akn menyepikan diri..esoknya tu elok balik lah..haha tu lah aku.......xusah dipendam bara yg tersimpan....sjak dr kecil aku dipupuk supaya kaya dgn sifat pemaaf...sbb manusia mmg xleh lari dr membuat kesilapan..so aku pn xterlepas dr melakukan kesilapan..sepuluh jari aku susun mohon maaf andainya aku tersalah bicara,terkasar bahasa...
i love u all..=)muahh

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

Izzati Ishak said...

Fatin sangat baik...rindu fatin... :)

will always miss u walaupun jarang tegur kt fb ka email ka...

sori fatin...

Cik TeN10 said...

Izzati jugak!...miss u too dear...
da lma kn kita xjmpa...
sorry jgak...but u r always in my mind...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...