:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, October 11, 2010

::What happened??::

Assalamualaikum semua..=)
huhu skang ni aku da semakin masuk ke alam kesibukan..
uwaa...nak xnk kna jgak buat...
tp dlm dok sibuk2 pn smpat lg enjoy...
nk tau ape aku wt?..
ok jom kta tgk one by one k..
imbasan kembali apa yg telah berlaku
setelah aku kembali semula je jepun..

**************************************************

 buat makan2 skett kt kosen...
rajin plak aku msak aym msak merah ska hati aku..
haha..but it taste good!!
kira boleh pkai jgak la resepi dlm kepala otak aku kn..
kl bakal mak mertua rsa tu..rsa2nya boleh lulus kot..haha confident jekk..
 ok..aku sgt suka bunga...
so aku join ikebana(gubah bunga)..
 best tau wt bnda ni..
actually tiap2 bulan 1 kali..
bunga2 fresh dan cantik..
i like!!!
 ini kisah yg xdijangka2...
nmpk gambar kt ats tu?..
ini kereta yg aku bersama lg 3 sahabat naik tu..
malang xberbau..
msa ni otw nk ke akita..
nk menghadiri jamuan raya tohoku..
tp malangnya ktorg accident di tengah jalan..
so xkesampaian lah ktorg nk beraya kt jepun this year..
huhu..1st time accident kt jepun..
procedur yg agk mkn msa..
kna soal siasat segala bagai..
agak mengerikan..but then 1 pengalaman bru di perantauan..
sempat jgak lah aku merasa nk prius hybrid car..!
 and..
picture kat bwah ini adalah kereta yg dilanggar..
alhmdllah la sbb xda yg cedera..
tp tergamam jgak lah..
sekelip mata ja berlaku..
syukur jgak sbb hanya melibatkn 2 kereta shja..
nseb bek org blakang sempat brek..
kl x tersepit jgak ktorg..
xdisangka..
ngah happy2 nk konvoi rmai2 tp bnda yg xdiingini berlaku..
tp nk wt cmne kn..
Allah kata jadi maka jadi lah sepertimana yg telah ditetapkan..
wlaumcm mna pn aku bersyukur sgt..
xda yg cedera..
peringatan utk kita bersama..
happy2 jgak tp kna la beringat..
lg 1..
jgn lupa pkai safety belt ye!!haha
ok la..daa~~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...