:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, October 22, 2010

::Ohhh aku tergoda!!!::


Salam...
yeayy hari ni kelas pg je...
smpi kul 12.30 je ok..
so aku boleh balik awl..
so aku boleh makan..rilex2..belek2 laptop...dan update blog!

ok..kawan2 nk tau dak..la ni aku dok gila kt menatang ni sguh2...
bukan pa..dia sgtlah menyenangkan aku...selalu ada di saat2 aku memerlukannya...
mmg aku suka sgt2 lah...
smart2 pn smart...pendek kata mmg aku suka lah..
mmg kena sgt lah dgn ciri2 yg aku nak..

haaa..tok sah dok pikiaq pelik2 naa...
ingat aku gatai sgt ka...
eeiiiiuuwwww...tlg sket ehhh
buat msa skang ni aku nk rilexkn mind aku..
tak nak pk pape sal bnda2 yg menyemakkn kepala aku okeh...
bnda apa yg semakkn kepala aku?..


kepada sesapa yg berminat ngan syria ni..
bleh klik disini

sangat selesa okay pkai tdung ni...
angin tiup p la kuat tera mana pn..
tetap maintain..
xherot petot pn..steady ja..
bubye tdung bawal..haha
dapat yg baru trus tggal yg lma ehh..
haishhh xpatut betul..
tp skali skala nak jgak ubah selera kan..
tp don't apply it pda ur boy/girlfriend ye..
haha..itu sja utk kali ni..
daa~~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...