:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, February 25, 2013

:: Bye nihon ! hye korea ! here i come :D ::

Assalamualaikum

hari ini, bermulalah cuti musim bunga aku..

petang ni flight ke Osaka(Itami) dari Akita jam 3.20 pm..
aku dah siap pun tengah tunggu member datang amik nak ke airport..
malam ni aku bermalam di Kansai Airport..
keesokan paginya aku terbang ke Korea..
seminggu aku jalan-jalan dekat Korea pastu aku terus terbang balik Malaysia..
setakat ini itulah plan nya..
hopefully all is well ! all is well ! all is well !
insyaAllah.. doakan aku selamat pergi dan pulang ya rakan-rakan..
byeeee >.<




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

10 comments:

Anum said...

bestnya

ct kektus said...

bawak gary balik malaysia weh. dengan jihyo sekali. :D

Hanamiko Sakura said...

patut la ada sayap kapal terbang dekat IG.. Hoii dan anak-anaknya macam mana pulak? kak tin tinggal ke? pas tu balik mesia terus?

Abu Bagi said...

untungla dapat pgi jalan jalan..ye la kan semntara masih kat negara orng..oh kiranya nak balik mesia la ni..wah..semoga semua yg dirancang berjaln dgn lancar k..tangkap gambar banyak banyak..

kyo_9 said...

sassuga life student..
tapi mmg better berjalan sakan skang sbb dah kerja nanti mmg g jalan pun dah x feeling (-_-")

Mun said...

wahhh bestnyer... jgn lupa bawa balik lee kwangsoo untuk kak moon yer... hehehehehehehehehehe

محمد رازيق said...

wah. syoknya. teringin nak gi korea!. hehe . anywy moga semua selamat ye.

NIA SI DRUMSTICK said...

jelesnye..uuhuhu..
belivla ole2 nnti.ehehe..

Hafizin Jamil said...

tak nak beli souvernir ke untuk aku?

YouSOF said...

waah waah waah.. serius seronok dapat makan angin kat tempat orang, jadi aku tumpang jeles.. ;D


Jadi sekarang lokasi kau dekat malaysia? home sweet home..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...