:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, February 21, 2010

I love his character!!!!!!!!!!!!!!!!



"Boys before flowers"!!!!!!!!!!!!
Spe da tgk cte ni angkt tgn?....hahaha...antra byk2 hero dlm drama ni hero ni la yg aku ska sgt2!!!....hehehe...watak dia dlm cta ni mmg ada la ciri2 lelaki idamanku!..cewwahhh..hahaha..cmne nk ckp erk...ermmm..die cool...rilex....romantik...loving...caring...yg plg pnting skali xcpat nek hangin cm hero 1st dlm drama ni...bkn pe..aku xske r org mrah2 aku...kang mle r aku nk bad mood...aku ni plak sensitive!!...haha...kna tengking sket kang cpt je meleleh air mata..heee...yg beshh nye dia slalu ada time pmpuan tu perlukan dia..pndai ja dia tenangkn heroin tu yg ngah bersedih...mmg feeling abes r aku tgk part yg pmpuan tu nangis dlm pelukan dia...sdih sgt3!!...nangis aku tgk cta ni..ngee~~tp kn skali skala nagis ngus pe..leh kuarkn toksik yg xdperlukn dlm bdn kn?..tol x..heeee memandai je aku ni..haha..sblm aku ngarot lg byk aku rsa better aku stop kt sni ja..hahaha...ngntok!!!..jya ne........
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

cahaya mata said...

hehe..me!!!!!best glerz....hahhaa...tabik spring r...sweet!!!!ain pn stju... but i juz admired Goo Joon Pyo most..hoho..dy cpat kalut,tp smart gla...hihi..i luv his height..hik3! sgt sweet suka bw GF dy jln2...tmpt2 yg menarik..pling sweet time p pulau nuh.... bntuk luv..haha.. dy sgt memahami GF dy juz dy xtau cena nk expressed n show ja.. haha...eh2 fatin!!!!!cm pdn ngn kt dua ja.kn3??

Cik TeN10 said...

ahahhaha...ya?..fatin xska sgt goo jyun pyou..sbb dia cm kelam kabut sket..haha..then die bad tempered...!tp romantik..kire ok la...tp hero ni ttp mnjd pujaan hatiku!..haha...ya..verry understanding...love that!..ermm?..padan ngn kita dua?..apa yg pdannya ain?..jeng3....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...