:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, February 18, 2010

aku dikejar oleh......mcm nk luruh jantung!!!huhh...

kisahnya cmni...satu hari 2 aku nk g mne ntah ngn senpai aku...so ktorg pn merempitlah nek basikal kn....smbil merempit smbil smbang2...tba2 smpi kt 1 jalan ni ada lah seekor makhluk ni...dia dok plak tgah2 jalan...dup dap dup dap lah jantungku ni...senior aku lalu wt derkk je...aku ni mmg tkot then termenjerit plak time lalu kt sblah makhluk tu..dh la warna hitam,tgk aku semacam je mna aku xtakot!!..huhh..bl aku menjerit kn,aku rsa makhluk tu terkejut kot, trus dia kejar aku!...mmg laju gla makhluk tu kejar smpi aku yg nek basikal ni pn bleh kalah ngn makhluk tu..time tu hanya Allah je yg tau cmna perasaanku...sgguh malu sbb smbil kayuh basikal laju2 melarikan dri aku xbenti menjerit..so sume org yg ada kt sekeliling tu sume tgk aku...huhuuuu malunya aku!...slama setahun aku dok jepun aku rsa yg ni lah pengalaman yg plg mencemaskn!...hahaha..korg bleh agk x apakah makhluk hitam yg aku maksudkn itu?...haaa....tu lah makhluk yg mnjd binatang peliharaan kebanyakan org jepun ni..makhluk tu adalh anjing!!!...hahahaa...nseb bek la ada org stopkn anjing tu..kl x mmg aku langgar abes r pagar kolej..hahhaahaa...pengajarannya lalu tepi anjing kna wt bodo wt slumber je..jgn menjerit cm aku!!..kuang3...=)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...