:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, February 22, 2010

F.I.N.A.L C.O.U.N.T.D.O.W.N!!!!!!

yeehhaaaa!!!!....ada lg 11 hari lg nk balikkk!!!emhhh3..excitednya!!...of course la kn!!...xsabo nk blik jmpe kekasih hati nih..hahaha........nk jmpa family!nk jmpe kwn2!..n yg plg penting skali nk bedal mknan mesia ckup2!!..haha....da lma dok ngidam neyh haaa....dok terbayang2 ikan trubuk bakar je dlm kepala otak aku skang nih...hahhaa...aku bkn mata duitan tp mata mknan!!..hahaha ntah pape la....aku tringt sizzling mee kt food court klcc!!!mmg ada ummpphh!!..haha..

Skang ni keja aku meghitung hari...haha...mmg xsabo sgt2 nk blik nih..

Perjalanan jauh x kurasa~~kerna hati ku melonjak sama~ingin berjmpa sanak saudara~~yg selalu bermain di mata~~

Cm2 lah btpa gumbira nya!!!aku rsa sume ank2 perantauan sgt2 memahami apa yg aku rsa skang ni..hahah..jum2 balik kg jum!!....kpd sume kengkawan aku yg ngah menghitung hari cm aku ni selamat pulang ke tanah air...!!!smoga selamat smpai....kita enjoy!!!!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...