:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, June 18, 2010

::Mak oiii!!!Besaq gila!!awwwww::

hehe...ari ni nk cte pasal 1 bnda ni besaq sgat!!!ehhh...xlah besaq sgt pn tp besaq gak la dantra bnda2 kecik kan..ishkk pape je lah...nak tau mnda pe???...ishkk sume bnda nk tau..ok2 meh sni nak cta...

kisahnya mcm ni...ari ni tetba ja tgan aku gatal nk wt kek kn...ttba ja mengidam kek coklat..so buatlah kn...desebabkn skang ni cuaca panas so kami bukak lah tgkap kt dapur tu luas2...nak tau dak apa jd?..hurmm abeh dapuq kami kna serbu...mcm2 ada...punyalah banyak smpi dlm magkuk kek aku pn dia nk mksud..tau la xsabaq pn nk mkn kek kn..tp tggu la siap dlu..adoii..penat aku tepis taw!!..ni la slah 1 "makhluk" yg serbu dapuq kami...

jeng3!!....

tp bkn menatang ni la yg msuk dlm mangkuk kek aku..aku rsa menatang ni suka mi kuah kot..sbb dia dok tggu ja ats tdung saji mee kuah aku tu...hahaha...


kat sini sejuk ja memanjang kan..so bila cuaca panas mula la sume bnda nk kluaq..yg terkejutnya serangga dia besaq sguh!!semut dia pn besaq!!!sihat2 sguh mereka ini ya...huhu

ok lah..nak p mand!!!panaih2!!!wuuuuu da~~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...