:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, June 24, 2010

::Tido pun still bergaya::

hahaha..npe ntah rsa klakar plak...tp mmg betul pn..aku tdo buas!!!haha abes la spe jd suami aku nt...slap2 jatuh bwah kna side kick ngn aku..ahaha..xpe kan..time tdo xsedar kan..so dkira xbersalah la kan..hak3...xpe2 jgn risau ye spa yg ada hati nk kawin ngn aku..mulai hari ini aku akan cba tdo scra sopan..muahahaahaa...(rolling on the floor)..!

ishkkk da mula r nk ngarut nih..ok2 back to the topic..sbnarnye kan aku nk share smthg ngn korg ari ni...korg rasa2 kan korg tau x cmne gaya korg time tdo?...ishkk bkn mksud aku bergaya ngn hand bag or high heel segala time tdo..gila apa..mksud aku korg tdo cmne?..meniarap ke?...menonggeng ke..haha...aku rsa aku mostly aku tdo cmni kot....
 hahaha..ishkk buruk nye..tp aku rsa aku xlah seburuk ni kot..haha...laaa korg pn ske tdo cmni gak ke?..hurmm bagus2...kl korg nk tau org yg tdo cmni adalah seorg yg diluarnye tegar tp di dalamnya sensitif...ishkk betul sgt lah tu..mmg kena dah kt batang idung aku yg...erkk..mancung la jgak sket2 kan..haha..lg 1 org yg ska tdo cmni mostly pemalu tmbah2 ngn org yg bru dikenali..hurmmm yg ni aku xbpe pasti..rsa cm xbpe betul je..haha..aku kisah apa..kl org tu mesra aku bertambah mesra la...wlpn bru kenal kan..tp mudah mesra xbermakna aku mudah mempercayai...kpd pmpuan2 d luar sna beware ya jgn terlalu mudah mempercayai..kang tipah tertipu!!!

dah terbuka cerita pasal tdo nih kan..aku nk cerita la kisah aku msa kecik2 dulu..haha...time tu aku umur bpe ekhh..bru msuk tadika kot..time cuti sekolah kami sekeluarga pergi la bercuti di langkawi...huhhh rindu btol la da 10 tahun aku xg langkawi!!! uwaaaa..xpe2 nt berkesempatan kta g ya...smbung balik..ktorg menginap kt 1 challet tepi pantai...time tu bru ada aku,kak ngah n adik syafiq ja...so sume 5 org la kan skali mak n abah..challet tu xla besar mna pn..ada 1 katil besar je..ktorg hentam tdo 1 family atas tu lah...n nak djadikan cerita...hari 1st tu kan..mlm tu sume org penat mmg tdo xingt dunia lah kn..tgh sdap2 aku tdo tba2 aku dgr bunyi GEDEBUKKK!!!!aku terjga..aku kejut la mak aku...ngn xbuka mata aku pn ckp kt mak aku.."ishkk mak,apa yg jatuh tu...?..buat org terkejut ja.."...then nk tau mak aku jawab pa?...haha ni yg kelakar nih.."lailahaillallah..adik hang nih dah jatuh bawah!!"...aku yg ngah ngntok tuh sanggup bgn semata2 nk gelakkan adik aku..hahaha....dia da nagis2 dah..haha..pdan muka tdoq buaih lag..kira buas2 aku pn xda la smpi jatuh katil kan..haha..smpai sekarang dia kna ejek ngn aku n adk2 yg len..bl aku cta ja kt adk2 aku yg len mmg dia kna gelak abes ahh..haha...aduii....mcm2...tp tu lah kisahnya....

sesapa yg ada cta klakar sal tdo2 ni bleh la share ya..haha..

~tamat~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...