:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, July 8, 2010

::Nak anak kembarlah::

Ishkk geram betoll aku tgk pic damia and dania...spe damia n dania tu?...laaa korg xtau ag ke?..anak aku lah..amacam?..ekspres akk aku?..kah3...diorg anak buah best friend aku lahh..dorg sgt comelll!!!!geramm betol,..rsa nk cubit jek pipi diorg tuh!...nk tgk betapa comelnya dorg nih?...hurmmm ni yg wt aku xsabar nk ada ank sdri nehh...adoiiii...olat bulu da mule nek daun daaa...kah3
hurmm..agak2 bila aku kawen nt bpe org anak ekkk?....xnak byk2 4 ckop lah..skali keluar 2 org..2 kali settle lah kn..hak3....amboiii berangan xmau2....ntah ada org nk ke x..huahua...ku berserah pd yg Esa..cewahhh....

"mak...family kita ada x yg kembar?..."tyaku pd emakku yg tgah sbuk menjahit..

"nih awat plak yg dok xdok tya psai kembar nih?..ermm ada belah tok wan ang.."

owww yessss!!!means that aku adalh peluang utk dpt anak kembar kan?..wlpn peluang tu agk tipis..huuuu...xpe2 rezeki d tgn tuhan kan....agak2nye nt da kawin cmna la erkk rupa aku?....ermm cmni kot...
kuang3...nugget rugget woo..ibu rock babe!!hahahh....skali org tgk xnmpak pn cm dah ada ank dua..wawa..slap2 kena ngorat ngn laki bujang g..mau berasap husband aku nt kan...hak3....owwww sdah terlebih nmpak..ngarot betollah aku ni...

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

ermm ngarot2 jgak..aku nk kongsi smthg ngn korg.."Rahsia utk menjaga boyfriend anda"...apa yg ampa rsa betoi n leh pkai amik lah ya...yg ngarut tu wt xheran sdah ya...

ini dr pengalaman aku lah..stakat ni dah 3 kali aku bercouple kan....drpd tiga3 ni sume xsma..so salah lah spa yg keluarkan statement semua laki ni sama ja!....dasar buaya!..haa...yg 1st aku dlu mmg dasar buaya darat..pntang nmpak yg cun!...meliar ja mata dia...yg plg sakit hati ngah dating ngn aku bleh men msg ngn pmpuan len!...siap gayut g..aku cm tunggul kayu je kott dok depan dia!...huhh kl bf ampa wt perangai mcm ni tok sah dok caya lah..konpom2 kaki pmpuan..aku tibai kaki biaq patah 3 bru ang tau!...nak men kaki sgt..!

ok..yg 2nd plak..dia mmg betol2 syg tp dia sgguh xpndai mempamerkn kasih sygnya...n sgt keras kepala!dr keras dr batu kot..batu pn kl air menitik lma2 berubah gak kot bntuk dia..tp ni x lgsung!!mcm2 cara aku wt tp sperti mencurahkan air ke daun keladi..sepatah aku nasihat 1000 patah alsan dia bg..plg geram xnk ngaku kesilapan sdri!!!...kl ada bf yg cmni..ampa try la slow talk ngn dia elok2..tegyu elok2..tp kl xjd jgak ampa tggai ahh..sng crita!..hak3...

yg 3rd and maybe the last one...i guess that he is my MR RIGHT!!!yeahhh...cmne ekk nk describe die...ermm...pendekkn cerita dia ni my hero lah..sumber inspirasiku..sumber kekuatanku...dia pndai handle kl da pape prob..biasalah kdg2 ada psang surutnya kan...cool...rsa sgt dihargai....ckop2!!...

setelah 2 kali aku clash...aku rsa kn..lelaki ni sng ja..ampa kena faham dia betol2..mula2 ampa kna tgk dlu mcm mana dia pya rancak..then follow the flow...kl dia ramai kwn pmpuan skalipn ampa jgn dok halang dia..jgn dok cemburu xtentu pasai...ok?...pape hal bwak bncang...

kl ampa asyk dok tuduh dia ja..xdan dia nk ckp pa g ampa da ckp yg bukan2..konpom2 la dia kecewa..sbb ampa xcya dia..slap2 dia cri pmpuan len luah perasaan..pastu jatuh hati plak kt awek tuh..haa kna tggai pdan muka..so pape hal bwak lah berbncang ka..xda mslah yg xdpt diselesaikan..nshat ni utk aku jgak..k da~~




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

AdEQue said...

erk??no kumenos..ngee... =)) pape pn, i nk twin bb gak..ngeh3... =P

abc said...

mmmm....termenung seketike

Cik TeN10 said...

adeque::twins comel kan...

abc::kenapa termenung?....

AdEQue said...

yep..btul3!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...