:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, July 25, 2010

::Sawan::

adoyaiiii..dah dtg balik dah penyakit sawan edit gmbo!!hak3...skali edit sehari xmkan pon xpa!!sungguh mengasyikkan!!..huhhh...nk wt cmna dh tu minat aku...ermm kdg2 aku terpk gak...nt nk bka bisnes sdri lah...skang ni family aku da ada bisnes sewa khemah,kerusi meja utk kenduri kendara ni..so nt aku nk tmbah la..nk kmbangkn lg..catering ngn photoshoot utk album kawen skali!!!perghhh!!!angan2 tinggi xmau2!!!haha...tp apa slahnya kan..mna tau angan2 tu bleh mnjd kenyataan kn..hrap2nya lah...

smlm aku xbpe sihat...sepanjang ari terbaring je ats katil...nk mkn mulut trasa pahit...so lending..tdo...berangan..tu je lah yg aku wt semlm..haha...
mlm tu aku gagahkn jga isi perut aku ngn bihun sup...pas mkn tu ingt nk balik rest lah..nk tdo xngntok lg..then tba2 ja ada msg masuk...

"free x malam ni?..nk mnx tlg edit pic nih..asap..esk da nk g cuci.."
hurmm mcm org mengantok disorongkn bantal lah kan..aku mmg ngah xtau nk wt pe pn...so stlh pic2 tu selesai ditransfer aku pn mulakanlah tugas2ku..dr kul 12 mlm smpi kul 3.30 pg kl xslap..

bl da start megedit nih aku jd addicted lak..xleh nk benti..da siap edit gmbo org gambo aku plak aku edit..hahaha aduiii...ni lah hasil gmbar yg aku edit tu..simple je..aku ske simple but interesting!!!yeahh that me!!!
 dah..cukop lah..nk p stdy lak..lg 2 seminggu g nk exam!!pastu nk balik!!yeayyy!!!pray for me ya...mmuaahh=)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...