:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Tuesday, July 6, 2010

::Gangguan::

konon2nye nk stdy lah sket mlm ni kan...so buka lah note td....tgk balik pg td nye lesson kan....nak tgk note aku?haa..ni dia note aku?..cantik ann?..tulisan nahh amik..besaq gedabak..kalah pak gajah!!!
 tgah2 dok syok wt math tba2 ja nmpak kalender plak dah..tgk kalendar mst dok tringat cuti jaa.aduii..dan2 stop stdy wt countdown bopa ari g nak balik mesia.. wakaka... xsabaq kott...mcm2 mknn dok ada dlm kepala otak nih..kl buleh semua benda aku nak makan......jom2 kita tgk kalendar sama2 nohh...yg warna merah tu cuti..yg tu yg aku dok tggu2 sgat tuh...dpat ja kalender bnda 1dt yg aku cek tak lain xbukan cuti!!!yess!!!cuti sgtlah bermakna kot buat insan yg bergelar student mcm aku ni..yg pemalas belajaq..kah3...apa la nk jadi ni oii...k lah nk smbung study!!!ehh x men fb..kah3...da~~~
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...