:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, July 1, 2010

::Semerah cinta Stiletto::

wowww!!!!
mesti ramai kt luar sna yg ska kn?...
xdinafikan lah..aku pn suka!!!
xsemua org boleh pkai high heel right?..
nk pkai high heel ni kna ada confident!..
 kl x alamatnya cium lantai lah!!!

sblm ni aku mmg xpakai high heel pn..kl tgk aku time kecik2 mmg xsangka la!!!dlu time kecik2 kn...org yg mai umah mst tya..."ni laki ka pmpuan nih?.."..ishhkk geram aku..awat?..muka aku ni cm laki ka?..haha..mau xnya..rambut jgn harap lah nk pnjang..bju plak mna pkai gaun2 skirt2 sume tuh...kl nmpak ja mak aku pegang skirt ka bju kurung ka  pape lah selain tshirt n sluar mmg main kejaq2 lah aku ngn mak aku..hak3..punya la xmau pkai aku lari keliling ghumah..aduiii...haha

ishkk esok ada test nih..bru abes stdy 1 bab..ada lg 1 bab..smpan esok lah..kang esok xdak keja pulak kan..hahah..da abeh stdy 1 bab ni pn letih xdak dah..so benti sat la konon2nya..on laptop..trus msuk google crik high heel!!..nk bli high heel bru..tgah syok2 cuci mata tgk high heel tba2 ja nmpk 1 artikel ttg buruknya high heel ni...aduii lemah semangat denn..

so nk share lah ngn ampa semua info yg aku dpt ttg high heel ni...

bila ampa pakai high heel jalan lma2 rsa dak sakit kat tumit?...dak pn balik umah mlm tu rsa dak sakit tang mna2 kt kaki ampa?...haa..sbnaqnya cmni..bila ampa pkai high heel kn ampa punya posture badan pn jd bengkang bengkok...salah 1 impaknya dkat bhgn lutut..kat tempurung lutut atau nma saintifiknya patella..bl pki high heel tekanan akn bertambah sebanyak 26% dr keadaan normal...
lg tinggi kasut ampa pakai lg tmbah tekanan kt lutut ampa...
then..penah pkai dak kasut yg muncung mcm mulut boya tuh?...dsbbkn muncung tu sume jari kaki terhimpit..bl terhimpit sakit lah dia!!cuba ampa p amik org yg bdan gedebuk gedebak hempap atas hat sorg g yg kurus kedeking tu..sakit la dia woii!!haa cmtu la jari2 kaki tu sakit..kl dia leh ckp aku rsa da kena maki hamun da tuan dia.."awat yg bodoh ngat tuan aku nih!sakit la woii!.."agak2nya mst dia kata lagu tu kn..cian2...tau sbb pa sakit?..urat bengkak...

penah dak nmpk bonjoi pelik kt kaki?...tu sbb pkai kasut yg ketat...sbb pa benjoi?sebab tulang membesar...so kl nk beli kasut tu pilih la saiz yg sesuai n yg selesa utk dpakai...xda la urat bengkak la..tumbuh benjoi la...
ni apa yg aku bca kt artikel tu lah..
adoii terbantut niat aku nk tmbh koleksi high heel aku...tp aku rsa ok kot kl skali skala pakai kn..huhhh ngntok sudah..nk tdo dlu...daa~~






Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

akubersamaCahya said...

mmg tak elok,.. jgn pakai selalu or dlm waktu yg lame... but still leh pakai... =)

fatin said...

tp stakat ni aku pkai ok la..xde la smpi memudaratkn cmtu..hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...