:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, July 12, 2012

:: Hoii dan cactus ::

Assalamualaikum ;)

Hujan rahmat dipagi khamis.. Walaupun hujan agak lebat, aku redah jua untuk kelas pagi ni.. Sebelah tangan pegang handle basikal sebelah tangan pegang payung.. Alhamdulillah tamat sudah kelas hari ni.. :)

Ok.. Back to the topic.. And let the pictures do the rest >.<


Cactus ni aimi belikan semalam..
Aku letakkan atas rak buku..



Si Hoii ni bangun tido terus meluru ke arah cactus aku.. Hidu2.. Dia hidu2 duri tercucuk kat hidung terus lari.. Hahahh padan muka


Lepas tu dia panjat tingkap pulak.. Buas betul anak aku sorang ni.. Haishhhh *geleng kepala




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

18 comments:

siti kektus said...

eh, dah besar lah hoi kau ni. kena carikan partner. baru terbina keluarga kucing. keh keh :D

Kamalia said...

hoii..jangan cium,kkang melekat duri tu kat idung nnt..haha.

nur anis said...

haha..dia ingat makanan ke hape tu...

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

nak beli cactus gak tapi tak terbeli pong...tataw nk boh tang mana sebab umah LUAS sgt ngeee....

Hanamiko Sakura said...

maknanya Hoii suka kaktus XD

aReLaN said...

anak buas sebab ikut mak dia nilah.hahaha

Tukang Karut said...

alahai... comelnya...

ABU said...

hahaha anak ko dah besar... sudah tiba masanya untuk dicarikan jodoh..hahahaha

terfikir nnti nak balik mesia cam ne dgn si Hoii.. blh bak balik mesia ke dia.. lawat keluarga belah mak dia hahahaha

Uncle Jonni said...

sekodeng kucing betina la tu... kompom minggu depan ada ketumbit..
huhuhuhu

mia izzati said...

alala comeynya kaktus tuu..sebab terlampau mini hehe..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

comel hoii!

Xpe.. Hoii xtau nk buat pe tu...tu yg buas tu..hehe

Xde geng nk main tu...

Cik TeN10 said...

Abu

Boleh nk bawak balik tp tiket dia lg mahal dr tiket org..xbleh jadi..lawan tokey namanya tu..hahahhh

Hanis MY said...

Dh lm tk dtg sini tau2 dah ada hoii yg super duper comel!

jeBateja said...

Ehhh....eh....kucing tu nampak awekz/pakwez dia belah tingkap sana kot....sudah janji dating maaaa....

aReLaN said...

rasanya lagi elok beli terus kat nihon & bawak balik.memang la banyak pakai duit tapi takde la sebanyak nak beli keta baru kat malaysia. nanti dah takyah pening2 pikir pasal bayar instalment keta.heheh

Yousof said...

Cantik kaktus dan bekasnya!

Apsal Hoii comel sangat ni? hihi

nanad said...

comeynyaaaa cactus tuuu >.<
kucin tu pun comeyy jugaak :D

♥ p a a n i ♥ said...

Hoii chan yang comel!! Hari2 aku bole jumpa Hoii kat instagram ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...