:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, July 16, 2012

:: Teaser ::

Assalamualaikum.. >.<

ehem.. ehem.. 


(",)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

17 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waahhhh berkenan yg ni lerrr tuwwww... hehehe

Yousof said...

Ehem ehem juga.. ;P

Segak dan tegap sungguh kereta ni!! *terliur

Munnafendy said...

wow! kete fatin kat sana ke? hebat!

Tukang Karut said...

dah beli atau baru teringin nak beli?

Tukang Karut said...

dah beli atau baru teringin nak beli?

shafiq ahmad said...

citarasa kita sama..aim kereta yg sama..dan mungkin di website yg sama..haha

aReLaN said...

euro r????hohoho..nice choice

Asmara said...

Wah 2 org bdk sini pun beli yg ni. Eh x awal sgt ke? :D

Munnafendy said...

serius ke fatin? nnti buat entry pasal ni boleh? tentang perbandingan harga beli kat sana dgn kat jepun.n cite jgk camana kos pengangkutan n ongkosnya sekali utk hntr ke sini.btul2 nak tahu. :)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

baguih2 lepaih ni boley drive keta baru mai umah ai na...wootz wootz

Adylia Qarissa said...

mampu tengok je :(

ABU said...

wah nak beli ke.. wah bestnya..

nanad said...

waalaikumsalam..
ehem ehem >.<

siti kektus said...

peh. nice lah beb. kau baru nak beli ke ni ?

d_LA said...

wahhh..kacaknyeee..sana msti murah kan?

Juliet_iRa~" said...

ehem2...amboiiiii,,haha :p

♥ p a a n i ♥ said...

smart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...