:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, July 5, 2012

:: Habit 1 ::

Assalamualaikum (,")


Habit 1 --> nyanyi/memekak dalam shower room..

korang ada habit macam ni jugak ke ???
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

11 comments:

Anum said...

Anum x de habit macam nie
adik anum ye

Yousof said...

... Kuatkan radio, kuatkan radio
Aku yang patut, yang patut
Memberinya segala
Kerna aku mampu
Ya aku mampu
Melakukan apa-apa sajaaaaaa ;P


Aku ada tabiat ni.. Kekadang tu lagu yang sama je berulang, di rangkap yang sama.. heheh

Dulu ada sorang jiran aku selang satu rumah.. Tapi dia menyanyi sampai dengar ke rumah aku..

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

blh geng ngan adam ngeee
dia kalo shower mcm lagu kuar :p

Tukang Karut said...

tak ada... aku tak reti nyanyi...


*hik hik hik... macam bohong lak... ada sebenarnya...

semutsengal said...

kita sllu bawak hengpong je dlm bilik mndi tuu.


hihihihih

Aishah Zin said...

Habit aku takleh dgr lagu banyak2,ak pening la.sebab tu ak jarang dgr lagu n xupdte psl lgu2 baru.wahahah..

tin,ko chat?pakwe sihat?mak ayah sihat?family sihat?

aReLaN said...

hahahah...memang selalu la.tapi kat nihon takdela.kang tak pasal2 polis datang sebab jiran repot

Syahirah Suhaili said...

adiela ada tabiat nie..haha..tapi rasanya masa senang hati je la akan buat benda nie..tu pasal xboleh dengar lagu sama ulang2,mesti terbawak2 masa mandi..kuikui

Asmara said...

mcam tak pernah kot. hihi.. tak pndai nyanyi mmg begitu.;D

ABU said...

hahaha ni mesti pesen mandi berjam jam.. kuat kan radio kuatkan radio anda..hahahahaha tak blh bla :P

siti kektus said...

tak de. tak de.
aku budak baik. keh keh :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...