:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, December 19, 2010

:: Calon SUAMIku?? ::

hye!(",)
member aku yang selalu main panjat2 pokok ngan aku masa kecik2 dulu dah nak bertunang dah pun..aku tumpang gembira!..semoga dia dan aweknya bahagia hingga akhir hayat..(",)


aku pun..termenung seketika..

erm..aku nak suami yang macam mana ye?..


 yang handsome dan tough cm ni ke?..


or yang berpangkat Datuk camni?..yang poket tebal je slalu?..

tak da maknanya semua tu..kalau tak boleh bimbing aku..kalau tak boleh bagi aku kasih sayang dan perhatian yang sepenuhnya..hensem macam mana pun, poket tebal macam mana sekalipun aku reject awal2 lagi!

ada member lelaki aku penah tanya kat aku..

"Lelaki kalau tengok pompuan faham2 sendiri je la apa yg dia usha kan..tp kalau pmpuan kan..apa yang ampa tengok kt lelaki ahh?.."

kalau aku..aku tengok penampilan dulu la kan..
1st impression tu amat penting!
da tgk penampilan macam ok semua..
then baru la terjah yang lain2 kan?..betol tak wahai perempuan2 yang ayu sekalian?..


penah dilamun cinta?..mmg tak dinafikan..masing2 mesti ada kisah tersendiri kn kalau sebut bab2 cinta ni..lumrah alam la kan..
kalau lelaki tak terpikat dgn perempuan atau sebaliknya maka anda tak normal!
haha..betol lah kn?...

sepanjang aku hidup aku telah ditakdirkan untuk bertemu dengan 5 orang jejaka yang masing2 mempunyai watak dan cara tersendiri..

ada yang romantik..ada yang penyayang..ada yang panas baran..ada yang kaki perempuan..ada yang sangat mengambil berat..macam2 ada..
aku tak kesal..banyak jugak aku belajar tentang lelaki ini melalui pengalaman aku..

************************************************************

sekarang....ehem2..hihi segan plak nk cerita...
masih dalam proses mengenal hati budi..hihi..harap2nya jodoh panjang la..(",)


kepada my future husband..cewahhh!..haha

boleh tak awak janji dengan saya?..

awak akan sayang saya sepenuh hati awak hingga akhir hayat awak..

bimbinglah saya agar menjadi isteri yang solehah yang akan menjadi hiasan dunia buat awak..

saya tak minta rumah besar dan kereta mewah..tapi saya hanya perlukan 
kasih sayang, sokongan moral dan perhatian dari awak..

saya akan terima teguran awak selagi awak tidak berkasar dengan saya kerana saya punya hati selembut sutera yang mudah tersentuh dan jiwa yang mudah terusik..

terimalah saya seadanya..saya juga akan terima awak seadanya..

***********************************************************
:: tiba2 je tukar mode jap malam ni..ni sume member aku punye pasal la ni..sapa nak layan silakan..tak nak tak payah!hee::

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

14 comments:

Sca Ndx said...

er aku ke future husband tu. :P

Amy Abdul Rahman said...

sukaaa nyaa baca entri nih! :)

Mata Hati said...

entry yg sungguh jujur dan tulus.. insyallah akan terjumpalah tu suatu masa nanti. mana2 tahu kot on the way balik malaysia, terserempak dlm kapal terbang ke..:)

fatin said...

Sca Ndx : ;)

fatin said...

Amy Abdul Rahman : thanks Amy (",)

fatin said...

Mata Hati : InsyaAllah..amin..wah! jmpe lam kapal terbang!..jmpe ngn pilot lah..hihi

Raji berkata said...

cepat2 ak nk tgk gak ur bakal suami ;D

Zara Affendi said...

bestnyer dah ade calon. zara scndal a.k.a teman tapi mesra pun non-ado lagi. hua3. ^_^

fatin said...

Raji : haha..me too!..just wait and see..hihi

fatin said...

Zara Affendi : blom sure lg..bru dlm tempoh kenal hati budi..kita hanya merancang..pengakhirannya kita tak tau kan..(",)

setiap manusia diciptakan berpasangan..so jgn risau...smpi masa ada la..cuma cepat or lambat je..

pikapie said...

owyeah owyeah.
semoga future husband take notes.haha

fatin said...

pikapie : hahaha..kelakar la awk ni..

najihatussolehah said...

sweet..:P

fatin said...

najihatussolehah : thanks dear (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...