:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, December 8, 2010

:: Blog Larian ::

Morning allz~
thanks scandx sebab tag aku!


benda ape plak BlogLarian nih???
actually ni merupakan salah 1 cara untuk menyesakkan lalu lintas!
kejar2 jugak kan..
kualiti still kena jaga..


ade org penah cakap kat aku..

"Ape la yg best sangat berblogging nih?.."

tak rugi pun berblogging!
bagi aku..
dengan berblogging and berblogwalking..
selain dapat share aku nye opinion,experience and idea,aku jugak dapat tau ape kata org lain and sedikit sebanyak boleh tambah pengetahuan aku..

hidup merantau macam aku ni tak de nye nak buat halaqah malam2, lepak sembang2 bual2 kosong nih..
so blog menjadi salah 1 medium untuk aku berkomunikasi dgn blogger2 lain yang aku labelkan as my friends!!

aku suka berkawan..
be friend with me..(",)

so aku nak tag 



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...