:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, December 8, 2010

:: Aaaahhhh!! Jealous!!! ::


sapa anak bongsu or anak tunggal kat sni?..
sila angkat kaki,tangan angkat segala yg boleh angkat!
opsss jangan pi dok angkat kain plak..
satg tak pasai2 kena tabuh sekali dengan pak hang!!
tak pasai2 luruh berterabur gigi..!

*tiba2 rasa rindu nk cakap pelat kedah*
ni gara-gara seorang senior aku lah ni!
..da lama tak gebang rasa rindu plak..
nak2 ada org yg bley layan merepek sama2!!!
gebang tak ingat dunia!haha

ok..
ampa rasa2 kan..aku ni anak ke berapa?..
aku rasa kalau orang yg tak tau..
konpom tak caya kalau aku cakap aku anak 1st!!
hahahh..gelak memanjang!..
manja plak tuh!!opssss haha *abaikan*

mmg aku anak sulung pun!!
beza umur aku ngan adik bwah aku 2 tahun!
aku ni ngok ngek punya orang!
nak perhatian!
so bila mak aku lahirkan adik aku yg no dua 
yang smpai sekarang melekat bawah ketiak mak aku ja tu

aku jealous!!!!

gila pa kan budak sorang ni!
orang syok dapat adik tapi aku terbalik!
mmg pun..
mau daknya sikit2 adik banyak2 adik!!
semua buleh kat dia!
aku?..apa dapat?
aku mula kecik hati!
style kot aku merajuk weyh!!
haha..
aku lari dari rumah woo..
haa kecik2 da lari rumah..
please don't try this at home!
kahkahkah..

apahal budak ni dah tua gajah nak emo2 ngan adik lagi kan?
ahh sampai sekarang aku tak puas hati dgn adik aku!!
hahahh
bagaikan anjing dengan kucing!!
tak leh dekat siket nak cakar je rasa!!
aummmm2!!



"Apa perasaan korang ada/dapat adik??.."

dan...

"Best sangat ka jadi anak bongsu or anak tunggal?.."

jawab jgn tak jawab! 
sekian..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

11 comments:

Cik Amy said...

saya anak bongsu perempuan heeee ;p

fatin said...

wah!..manja tak?..hihi

pikapie said...

hai geng sulung! huahuahua! bestt arr jadi sulung. barang semua dapat baruuu. haha.

btw,kadang tu mmg geram sket ngn adik2 ni. rasa nak siku2. hahah

najihatussolehah said...

hmm..anak bongsu vs anak sulong...sy rasa sama ja bila dah besaq la..time kecik besa la..pkai bju kakak nyer..tp anak bongsu ni esp kalu jarak jauh sgt dgn kak n abg/anak tunggal nh sunyi skit la...contohnya bila kita skol rendah..kakak2/abang2 da sekolah menengah(dok asrama plak)..x dak org nak gaduh2 kat umah..hehe:P...lagi2 kalu depa dah kawen..lg terasa..tp nak wat camna..lumrah alam la..

fatin said...

pikapie: hyep geng!!give mr 5!oyeahhh!!betul2..part dpt bru tu mmg besh!haha

najihatussolehah : awk ank bongsu ea?..hihi

najihatussolehah said...

aah..anak bongsu, 7-8 thn beza dgn adk beradk laen..tp de org lag jauh bezanya..b'syukurlah..

fatin said...

najihatussolehah : wah!!! 7-8 tahun..jauh la bezanya tu..ermm alhmdllah (",)

ash said...

adk brdik rmai la besh..nk men futsal xdela xckup org..hehe

fatin said...

ash : haha..jenuh la nk beranak bg ckop tem futsal!

sayangku said...

sy anak tunggal. xde abg, kakak or adik...hahah..ofkos la kn dh nme pon anak tunggal. yg best nye xpyh kongsi brg dgn org len...

yg xbest? xde kot..dh biasa idup sunyi..aman sejahtera je...tp yg plg ketara, sy xske kongsi katil dgn sape2! hahahha

fatin said...

sayangku : wahhh!!!kt umah conquer sume bnda lah ni?..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...