:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, November 30, 2011

:: Baby girl ::

Aku suka baby comel !! >.<

morning..

hari ni aku takde class.. cuaca sejuk-sejuk cenggini seronok berbungkus dalam futon (selimut tebal) ..

*****

semalam aku terlepas nak tengok cerita Cinta Elysa.. so frust punya pasal aku belek-belek news feed dekat FB.. dan aku terbaca ini !! ..


aku penah buat cerita kat blog pasal member aku yang melangsungkan perkahwinannya awal tahun ni..  awal tu tak awal sagat la.. bulan Mac.. aku cerita pasal bunting pelamin.. nah hari ni dah nak meletup dah pun.. cepat je masa berlalu kan.. 

hari ni dia kena operate.. katanya kedudukan baby songsang dan air ketuban dia sedikit.. so untuk elakkan baby lemas doctor terpaksa operate.. (aku pun tak pasti sebab aku fail kalau bab2 berkaitan biologi ni) .. 

alhamdulillah.. wife dia selamat melahirkan baby girl !! tahniah !! :)

*****


ohh aku suka dengan pic dekat google page ni.. budak-budak ni tengah mencari something.. sesuai la dengan google sebagai sumber pencarian.. 

*****

ok lah.. aku nak melayan cerita Cinta Elysa yang terlepas semalam.. daaa~




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

16 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

semoga kawan uols ituew selamat IA....cinta elysa mmg smlm x der la ganti next week kot last epi tue...sebab persidangan agung UMNO khen...ai pow bc kat fb jer ngeeee

Asmara said...

mudah2an selamat bersalin buat kawan tu. :D
*cinta elysa takde la semalam, sbb ada live perasmian umno ke apa. tunggu gak kul 9, last2 tutup streaming, tak tau la kot dia siarkan lepas habis upacara tu. :D

Lea Isnawi said...

syukur lah dh selamat.

eh semalam xde lah citer Cinta ELysa.

frust gile.

Unknown said...

alhamdulillah..segalanya selamat

budak penjara said...

cinta elysa x best..tentang dhia best..tngok la..haha

Hanis MY said...

mana u all semua tgk cinta elysa ni? nak la mengok jugak wuwuwu...

tahniah utk kawan cik ten, pasti comel baby dia...

Unknown said...

cnta elysa takda semalam kan..akak nana frust xdpt ngk ada phmpunan tu..hehe...btw tahniah utk mber cikten10..da dapat baby:)

ShahzCudin said...

cinta elysa semlm da tukar pelakon..

YouSOF said...

Perhimpunan UMNO ganti cerita tu semalam, ramai yang rasa seronok.. ;D




Alhamdulillah selamat dah diaorang. Semoga Ibu dan baby sihat² selalu..

wakgelas said...

syukur selamat begituuu... eeeeE wak dh datang nii nak komen komennnnn.....

Mun said...

moon pon suka baby... dan suka je beli barang baby..pastu hadiahkan kat sape2 yg ada anak kecik

ct kektus said...

baby girl? mesti kiut. harap tak ada apa2 implikasi lah. :)


uit, kau ni peminat fasha sandha or peminat botak? rajin sungguh menanti cinta elysa. hehehe :)

Waqheh said...

lagi kalut lu ligan dunia lagi kalut rasa masa berjalan tanpa sedar. ini gua rasa sendiri. sory cerita lu gua tak sempat baca gua dlm tempoh pembaikan jiwa yg semak...

Juliet_iRa~" said...

alhamdulillah selamat..

suka baby girl juga..hee ;p

blh dress up comel2..

keeee

Kamalia said...

Alhamdulillah,smuanya selamat ye.
xtahu psl cinta elysa..:(

Abu Bagi said...

alhamdulillah selamat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...