:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, November 21, 2011

:: Penantian itu satu penyiksaan ::


benar kata-kata mereka.. penantian itu satu penyiksaan.. tapi bukankah kemanisan di akhir penantian itu lebih manis?.. 


mood : miss him.. lagi 1 minggu.. bertabahlah wahai hati






Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

14 comments:

Anum said...

betul2
anum setuju

nelly said...

nelly sgt setuju ! menyakitkan + seksa !

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

penantian ituew mengajar erti sabaq hikhikhik

Waqheh said...

lagu ni best beb..manis ke tak tatau plak

Hanamiko Sakura said...

betul2..

Papa Mifz said...

tapi bukan setiap akhir penantian itu manis...

ABU said...

wah aku layan lagu ni hahahahaha
eik! rasa mcm dah komen entry ni..
tak pe la..:P

apik pehe said...

huhu..kemanisan kt akhir tu mmg bahagia jer rasa

ekabukanmakcikkau. said...

aku kalau nampak selena mesti teringat bibir tu herghhh malaslah cenggini eh ka suka bibir ke?

d_LA said...

mmg seksa..lg seksa kalau yg dinanti-nantikan tu x smpai2 pun..wuwu..
fa10 sihat?lame x blogging rindu lak rase

d_LA said...

ala ciannya baru lps demam yer..boleh je fa10 nk order..nt email nk bentuk, kaler ape..kalo fa10 ada design sndiri bleh gak..InsyaAllah bleh buat

♥ p a a n i ♥ said...

memang siksa!

dill said...

betul!

dill.

siti kektus said...

aku kau tak miss ke? hukhuk

asek miss him saja. =_=

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...