:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, November 18, 2011

:: Multitasking ::

 " Perempuan boleh memasak even anak dok tarik kain batik mintak susu.. sambil basuh baju.. sambil kemas umah.. "

persoalannya

Lelaki boleh ????

setahu aku la.. encik bf aku kalau dok reply mesej aku cakap satu butir pun tak masuk dalam lubang telinga dia apatah lagi nak bagi respon.. memang tak la !!

so.. pendek kata

wanita lebih hebat dari lelaki

setuju ?? kah3.. saje je nak perangat sket jejaka2 hensem di pagi jumaat ni.. jangan  marah ea.. kih3.. hari jumaat ni xelok marah-marah.. senyum macam aku ni.. :) hahaha







Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kontroversi uols n3 ni
kasi fair both hebat la
larikkkkk

Cik TeN10 said...

Lady ayu

haha.. saje je akak.. kasik perangat enjin.. haha :)

Anum said...

perempuan power

Hanamiko Sakura said...

antara lelaki dengan perempuan.. yang mana lagi kuat??

mestilah perempuan..
sebab perempuan kuat tahan sakit..
betul tak..

semutsengal said...

Ala yang tak boleh laki kau je. Aku bole je. Tautautau.

ShahzCudin said...

rasa diperhangat disni..hehe

spe kte lelaki xboleh..aku boleh je..

skrg ni pon tgn kiri taip komen blog, tgn kanan taip mesej..(tipu)

siti kektus said...

aku sebagai seorang wanita sejati, mestilah aku setuju. hahaha :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...