:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Friday, November 18, 2011

:: perihal kawin ::


perbualan telefon antara aku dan mak aku..

*****

pot pet pot pet pot pet..

...haaaa hang tau dak kawan hang ros dah kawin ??..

tau.. orang tengok kat facebook..

..haaa mak pi la kenduri dia.. laki di segak !!! 

aitttt... mak aku ni excited lebih pulak.. keh3..

*****

perihal kawin lagi...

*****

..haa ari tu dina sepupu hang ada mai umah.. dia cerita kat mak.. dia berkenan kat seorang lelaki ni.. kalau dak nak tentu belanja dah.. tengok2 mak ngan ayah dia xmau pasai laki tu tak kerja ngan kerajaan..

laaa.. pulak dah.. ada keja tu dah kira ok la tu mak.. 

*****

adoi la.. setiap kali kol mak aku.. tak sah kalau tak keluaq cerita pasai kawin.. agaknya mak aku dok bagi hint kat anak dia ni kot.. cuma anak dia ni ja buat2 tak paham.. ka aku memang lembap ?? kih3

tapi kan.. yang kes sepupu aku tu.. aku rasa kalau aku ok ja.. asalkan ada keja yang halal.. tak kisah la keja dengan kerajaan ka tak ka.. kalau aku la kat tempat sepupu aku tu rasanya aku dah kawin kot.. mak aku sporting ja.. macam anak dia jugak la.. keh3..

sebelum aku melalut panjang baik aku stop lu.. sekian sahaja laporan untuk hari ini.. kita jumpalagi di waktu yang sama pada minggu depan.. macam iklan tibi pulak dah... bye !




Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

13 comments:

semutsengal said...

amboi.nak kerajaan je. abislah aku yang swasta ni..cisss.

akubersamaCahya said...

same goes to me.. =.="
tak lama dah.. aish...

Asrul "iLham" Sany said...

biase r

tipikal mak2

:D

najihatussolehah said...

not same with me...my mom x pernah mention kot pasal kawen,..maybe sebab yang len sume dah kawen...aik..da jgak org kira kerja kerajaan ka x..mcm dulu2 plak..

ShahzCudin said...

hang bila nak kawen?

kerja kerajaan ni ade pencen..tu la mak ayah dia nak anak die kawen ngn org kerja kerajaan kot..

stuju ngn ko..asal ada kerja tetap tu kira ok la kn?

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

alaa.. roy x keja gan kerajaan.. cane na kawin gan cikten10?

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

La cuti sek ramai org kenduri rite
Dulu Umi ai x sempat nk bg hint gini sbb umoq 22 dh nikah ....x pyh kallut nnt jodoh Mai sendiri la ngeee

Aishah Zin said...

ape lg weh. mak pun mcm da bg greenlight je. tinggal ko je nak langgar itu lampu or tidak.keh3

Aishah Zin said...

ape lg weh. mak pun mcm da bg greenlight je. tinggal ko je nak langgar itu lampu or tidak.keh3

ABU said...

dah nak kena suruh kawin la tu.. hahahhaa terpaksa la cari orng yg duduk kat putrajaya heheh :)

Tukang Karut said...

aku rasa saham aku masih lagi tinggi...

Far8 budak baik said...

cakap jelahhh nak bagi tahu..
yg emak awak dah bagi lampu hijau untuk kawen..
hahahahaha

siti kektus said...

kawen je lah cik kak oi. mak kau dah bagi hint kemain banyak tu. pasni mesti mak kau dah tak cite pasal kawen lagi dah kalau kau dah kawen. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...