:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, December 5, 2011

:: Rasa macam nak cubit-cubit je !! ::

anybody tengah stress or tension ??? meh dengar nih..


she is so cute !!!! 
tetiba rasa nak kawin nak anak !!! ngeh3
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

22 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Kawaiiiiiiii
Nk gegetttt :D

Asmara said...

haha.. shomel! ank omputih ke ni? cam mix je. :D

Lea Isnawi said...

dia memang sgt kawaiiiiii

Hanis MY said...

ya ampunnn pipi diaaa pengsan tgk! comel sgt

ShahzCudin said...

comel, cute, kawaii....
pipi tembam!

siti kektus said...

haha. mood gatal dia dah sampai lah tu. =)

wahida said...

comelnyaaaaaaaaaaaaa......
gerammm!!


salam kenal, terus follow sini...

Juliet_iRa~" said...

comel kot!

dah la chubbyyyyyyyyyyy..grrrr...heee

pndia ikut gitar tu..heee

semutsengal said...

nak anak mcm ni lah tuuu.



LALALALALALALA

Kamalia said...

shomel sgt..:)

Juliet_iRa~" said...

ira da update..;p

Tukang Karut said...

aku yang dah kawen ni tetiba terbersemangat nak buat anak!

Mama Gee said...

chomelnya!
rasa nk kidnap je budak tu

ash said...

haha..bersamngat tol

chemay said...

comelnyeeee
aummmmmm!!

YOUsoF said...

Ini antara video terCOMEL pernah aku tengok! ;D


Siapa tak nak kahwin, siapa tak nak anak kan.. Tapi sedih ada jugak manusia berhati binatang berlaku kejam dekat budak² comel macam ni kan..

Waqheh said...

terus rasa nak kawen ke? gua terus rasa nak anak pompuan plak....

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

heeiiii si comelll.. apa dia nyanyi tu.. hahahaha


aku pon rasa nak kawen arr.. lambat sgt arr dia nak melamar moon..huhuhu

Juliet_iRa~" said...

comel btol gaya dia..hee..

siap jerit2 lagi...

kekekeke..blh jd penyanyi ni nt bila da besar.. :)

♥ p a a n i ♥ said...

cute weh!! anak akU!

Aishah Zin said...

olooooo omeyyy!
jum kawen ramai2 :p

ciK LyndaWawa said...

waa..s0 adorable la..hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...