:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Saturday, December 3, 2011

:: Help me ! Help me ! ::

psttttttt.. pstttt.. aku nak mintak tolong ni..
boleh tak sape-sape ajarkan aku macam mana nak bagi header aku kat atas ni dok kat tengah-tengah ?? 
aku tau korang semua hebat-hebat belaka.. so tolong la ajar aku ni..

terima kasih.. :)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 comments:

budak penjara said...

ak tau..ko nk ltk kt tengah cam header aku yg cun tu kn??xpe2..t aku ajar ko..haha

♥ p a a n i ♥ said...

nah link! :)
http://wanhazel.blogspot.com/2011/03/tutorial-centerkan-header.html

siti kektus said...

beb, cuba kau carik kat google byk. hehe aku pernah buat, tak ingat mana satu linknya. hehe :)


kau yg kat tengah2 tu. aku tau. haha *tetiba. :p

Hanis MY said...

nampak mcm dah kat tengah je huhu... ke mata akak ni prob tsk...

semutsengal said...

heaader baru..?


Aku tau kau yang mana. HAHAHAHHAH

YOUsoF said...

Baru berniat nak tolong tapi tengok header dah berjaya diketengahkan.. Tahniah ye. ;D

Juliet_iRa~" said...

hee..comellnya dia..
:)

dah jadi da tu..heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...