:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, December 18, 2011

:: kebosanan ::

morning !! :)


cheesecake.. buat kemarin dulu.. saja post gambar makanan nak bagi korang terliur.. terliur dak wehh ? hahaha

cheesecake ni aku buat pakai resepi dari vietnam.. aku suka sebab takyah guna gelatin.. *aku takde bekalan gelatin halal skrg !! cheesecake ni tak perlu bakar.. just masuk peti sejuk kat tempat beku selama 3 jam.. sedap wehh !! :p


ini project aku yang baru je siap semalam.. sarung kusyen.. boleh la peluk-peluk time sejuk..

aku sebenarnya bosan.. nak keluar malas pulak bila tengok salji yg memutih kat luar tu.. so time winter ni aktiviti aku dihujung minggu ialah

# main masak-masak
# makan, makan dan makan
# layan running man
# tidur

boring tak ? sungguh boring kan..
aku dok tunggu nak tengok ombak rindu ni..
tapi tak tau nak donlod kat mana..
ada sapa2 tau kat mana ak leh tengok/donlod ombak rindu tak ???
kasihanilah daku yang kebosanan ini.. 

>.<


latest project.. baby booties.. present utk member aku yg baru dapat baby.. :)



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

12 comments:

anumuchan said...

nmpk sedapppppp

zati embong said...

saja kan nk bg jat kagum lg.hihi.fatin,nnt leh bukak kedai kek tau.hihi

jat xtahu,waaa.tp org ofis jat kaki dwnload,nnt jat tnya k.

NasQ said...

banyaknya cheese!

AISHAHabdullah said...

waaahhh...nmpk sgt sedap!!!x kena bakaq?!?!nk resepi ten...

aReLaN said...

perghh...tapi tak terliur pn sbb kt sni lg byk.hahaha...mmg membulat la kejenya time fuyu tu ye.

ShahzCudin said...

cheesecake xyah bakar..da rupe aiskrem..huhu
pandai kait-mengait nih..bleh wat hadiah kontes ni..

Juliet_iRa~" said...

wewittt rajinnya fatin ni!!heee

psss nk resipi cheese cake tu!!heee..ira pnh buat tp kena bakar..:D

psss : dah agak da kalo japan msti engineering..hee..si dia da kerja blom??wah lama lagi..kot2 la 2013 ira ada bajet terlebih, nk jln2 japan, fatin leh jd tourist guide ira x?kekeke ;p

psss lagi : sngapore best juga!hee...tp uss dia sm je kot ngan japan..kena passport...fatin leh tgk entry singapore tu kat list 'jalan2 dgn ira' bhgn belah kanan blog ira..:)

Juliet_iRa~" said...

tauliah?askar ke tldm ke tudm?haha ;p

okee..haha..ni berangan je lebih..pdhal penganggur lagi..ahahaa..tp pnh la teringin nak g korea / japan..kekkee ;p..kot2 la kan ada rezeki nk g sn..hihi

okeee sila terjah..:D..tp tp pn xpusing 1 singapore...kat pulau sentosa tu sbnrnya ada byk attraction lain mcm night safari..ni ehem2 ira y gi..dia ikut trip U dia..heee :)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

OMG cis cake uols tue sgt malatop taw....siler la tempek recipe ai nk try gak

♥ p a a n i ♥ said...

untuk aku ade tak? hahahahaa

ash said...

sdpnye kek..ble agk2 leh merasa :p

YouSOF said...

Serius jeles dengan bakat mengait kau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...