:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, December 14, 2011

:: The engagement ::

kenal Maria Elena ??
kalau ada jejaka yang simpan hati nak Maria Elena, sila pasrah sekarang..
nah bingkisan buat korang semua.. :)

Maria Elena Zarul & Asfirdaus Asri Engagement Ceremony from Shafiq Zamri on Vimeo.

cool kan ???
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

15 comments:

siti kektus said...

Berseri2 weh aku tengok gambar2 dia kat entri blogger lain. :)

pasni, turn kau pulak kan. Hehehe

Tukang Karut said...

tak cool pun... wuaaaaaaa... meraung dah melepas gadis cantik...

♥ p a a n i ♥ said...

sape tu wei? ahahhaha.

Anum said...

wow cantiknya
sama padan
tahniah

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

giler2 dia ni khen
anak orang senang mmg curlastt sgt majlis gituew...auwwww
tunang dia pong ensem ngeeee

Lea Isnawi said...

eksperisi muka dia takleh blah
hahaha

dh nak jadi bini org pun

apik pehe said...

huhu..tahniah untuk diorang

zati embong said...

bertuah empunya badan kan.

hii fatin,rasa excited x nk smpai ke phase 2?

ShahzCudin said...

klaka muka masa amik gambr ramai2 tu..
semoga kekal ke anak cucu..

Waqheh said...

nora elena gua tau laaa...

nur fatihin said...

soo sweet...(:
so, when is your turn? hihi. jgn lupa jemput! ;D

Juliet_iRa~" said...

wahhh..dah bertunang dah dia..heee

アヌムちゃん said...

first time tgk ni..huhu..

laskar pelangi said...

mariaaaa comel sangat kan:)

YOUsoF said...

Cool!

Berseri-seri muka.. Nampak lebih ayu dengan tudung macam tu, kalau dia senyum betul², manis bangat mukanya.. heheh

Majlis tunang dah meriah, majlis bersanding nanti mesti lagi kecoh.. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...