:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Thursday, December 22, 2011

:: おめでとう!! ::

hye ! (")

sana sini riuh dengan keputusan PMR yang keluar hari ini..



111 orang out of 126 candidates berjaya mendapat straight A !! korang memang hebat !!

おめでとう  =  omedetou  =  tahniah

aku pun tak nak ketinggalan untuk ucapkan syabas kepada junior-junior sekolah aku..
alhamdulillah.. tahun ni bekas sekolah aku a.k.a Sek. Men. Sains Pokok Sena berada di tangga teratas antara semua sekolah di negeri Kedah.. aku turut berbangga dengan pencapaian cemerlang adik-adik sekolah aku.. keep it up !!

tahniah untuk semua.. kepada yang tak dapat straight A tu.. jangalah berputus asa ya.. anggaplah ini sebagai satu cabaran, pengajaran dan teruskan usaha untuk masa akan datang.. gagal hari ini tak bererti gagal buat selama-lamanya.. :)

*****


selak je langsir pagi tadi.. putih je.. nasib baik ari ni last day.. esok start winter holiday yeayyy !!! time untuk enjoy dan berehat !!  :)





Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

14 comments:

ShahzCudin said...

tahniah utk anak buahku juga...huhu

cntik gmbr tu..tringin nak mkn ABC pulak rasa..haha

zati embong said...

wah hebatnya.serius.sek terbaik mas sek mana eh fatin?

budak penjara said...

ye..syabas utk adik2 dan ank2 muridku..huhu

NasQ said...

Cantik pulak aku tengok sajni ni... Aku rasa makin membuak buak pulak nak ke Jepun ni...

ct kektus said...

aish. aku ada adik pmr jugak ni. tp boleh pulak aku nak tanya kat dia hari ni. aish. =_=


bila dah cuti winter, berhibernasi je lah kau nanti ea. hihihi :p

Asmara said...

wah tahniah! jom main snowboard! hehe..

Hanamiko Sakura said...

wahhh.. sekolah yang terbaik!!!

Unknown said...

terbaik di Kedah..hebat..

Unknown said...

hehehe..tahniah pada adik2 yang dapat result cemerlang..

si ngokngek said...

tahniah pd diri sendiri,eh dlu sekolah kt kedah ka??hahaa

adan said...

ui.. lawa la picture..

tahniah la untuk bekas sekolah ko erk..

♥ p a a n i ♥ said...

beshnyee tengok salji!! upload la lagi gmbr salji..aku suke salji n autumn..hehe.

weh..sepupu aku pun sekolah sains sena tu. dia form 1 baru.hehe

semutsengal said...

yayaya,

blaja pndai pndai nnt bole pergi jepun.

YouSOF said...

Tumpang bangga dekat diaorang.. ;)



Nasib baik basikal jenis tahan sejuk, kalau tak dah lama menggigil dah kalau salji bertimbun macam tu.. kehkeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...