:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, December 11, 2011

:: Sabar ::

***
aku nak membebel kejap.. xtau nak share ngan sapa.. 
membebel sorang-sorang pun jadiklah.. kalau xnak bace pun xpe..

***

hari ini hari yang sangat tidak seronok...
sepanjang hari aku terbaring je atas katil...
kepala ni pening je.. nak bangun pun tak berdaya..
dari pagi tadi perutku hanya diisi dengan segelas air suam..
nak bibik sorang please !!! aku xberdaya nk bgn masak ni.. huhu
bila sakit-sakit mcm ni mula la nak rasa homesick..
kalau kat umah ade mak..
time sakit mak masakkan bubur..
mak membebel suruh makan ubat..
adik tolong urutkan..
kat sini ??? huaaa kesunyian.. terbongkang sorang-sorang atas katil..
bersabarlah duhai hatiku..
sakit itu ujian.. *ayat nak sedapkan hati

perempuan yang tak pernah merasa period pain patut bersyukur banyak-banyak..
sakitnya tak dapat aku nak ceritakan..
macam nak putus pinggang aku ni..
hopefully esok dah kurang sakitnya..

gini la nasib merantau jauh-jauh..
sakit pening sorang-sorang je..

so kepada sesapa yang baru je lepas SPM yang ade angan-angan nak study oversea tu fikir la banyak kali sket ekk.. pertimbangkan baik buruk dok jauh-jauh dari family..

sekian

:(
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

11 comments:

budak penjara said...

hehe..homesick nye..sian ko..xpe2..ko kena kuat k..kawen la..baru de org jaga..haha

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

cian uols...
kalo dekat boley ai tlg masakkan
sabaqqqqqqq
nak ada ilmu kena berkorban sket dek
ai pow tetiba jadi homesick ni uwaaa....dush

Hafizin Jamil said...

aku tak pernah menyesal pegi belaja oversea..haha

Cik TeN10 said...

budak penjara

erkk.. blom smpai msa yg sesuai lg kot nk kawin..huhu jaga dri sdri je la..

Cik TeN10 said...

almost every month i tertonggeng tahan sakit kak.. huhu dah 3 tahun dh mcm ni.. homesick tu sket2 je..

Cik TeN10 said...

H.J

aku pn tak menyesal.. just kna kuat je la.. tp tak semua org bleh survive..

ct kektus said...

aku kalau kena senggugut ni, paling ubatnya ialah tido. tp, kalau dalam kelas ia menyerang, mmg aku tabahkan hati je lah weh. =_=

Lea Isnawi said...

oh. kena PMS ke?

xpenah kena teruk sgt

bykkan rehat k

Waqheh said...

tuntut ilmu biar sampai ke negeri china. tapi lu pi jepun tu yg sakit..hahaa

محمد رازيق said...

sbr.. inshaallah ok nanti.. best blajo jauh2.. pengalaman bnyk kat ngara org...

♥ p a a n i ♥ said...

hoho period pain memang sangat menyakitkan! nak buek cmne kan. mmg kne hadapi lahh...hehe.. sabao eh cik ten10.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...