:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Monday, October 10, 2011

:: private ::


terasa macam nak privatekan blog ni
buat sementara waktu
atau mungkin juga buat selama-lamanya..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

10 comments:

budak penjara said...

kenapa??tacim ngn pk we ke??haha

Cik TeN10 said...

xde lah.. sbb rsa mcm nk tulis bnda2 yg private kt blog.. ala2 diari gitu..

ishiko said...

suka hati la..

takpun buat satu ag blog private :P

Cik TeN10 said...

ishiko

terpikir jugak nak buat mcm tu.. tp kang nt tak termanage plak.. huhu

zati embong said...

eh,dah bertukar blog fatin.

xpe,private je.buat apa yg fatin rasa leh hilangkan rasa 2.nnt da ok,publickan balik.

jat kalau geram mesti nk deactive fb,pas2 da ok on balik.

siti kektus said...

mana2 pon ok beb. janji kau bahagia. hehehe :p


tp, nanti kalau aku rindu kau macam mana? ha. ayo. :p

Cik TeN10 said...

jat

a`ah baru je tukar.. simple tp nice.. berat tak nk loading ?

rasa syg pulak nk tggalkan blog ni.. mcm2 ade kt blog ni.. huhu

Cik TeN10 said...

siti kektus

demi shbt2 mcm kau aku tak jadi privatekan lah.. aku pun pasti akan rindu kat korang2 yg setia membaca coretan aku ni..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nape nak private kan???
susah nak tahu berita kawan sorang nieh nanti...

Cik TeN10 said...

tak2.. tak privatekan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...