:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, October 19, 2011

:: wordless wednesday >> karaoke ::


kisah yang mecuit hati disebalik gambar ini.. hahaha >.<
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

14 comments:

aleen aiden said...

hahah.dah lame xkaroke oih!

Mama Gee said...

hmmm ujan lebat sbb karoke??? heeee

Anum said...

hahahaha
smp hujan

zati embong said...

ala fatin,cer citer skit.jat tgk gmbr pelik2 jat fkir.haha

ShahzCudin said...

kena improve suare lg..

Tukang Karut said...

kena panah petir la tuh

adan said...

hahaha.. aku agak suara ko klu nyanyi boleh jd seperti di atas gak.. silap hari bulan tsunami melanda.. haha

♥ p a a n i ♥ said...

sape yg nyanyi smpai kilat tuuuuu? ko ke?? :P

budak penjara said...

maksudnya??

Bella Bell said...

apa yg aku paham.. ko nyanyi lepas tu hujan turun beserta ribut petir dan belon pn pecah bila dengar suara kau...


betul ke? kalau salah maaf la ea.. hehehe :)

siti kektus said...

aku agak setuju dgn bella bell. haha

tak pon kan. belon yg kau beli, tetiba pecah bila kau start karoke. hehe :p


btw, aku tak minat karoke. :p

YOUsoF said...

Terasa sedikit 'bangga' bila kena kes macam ni. Ngam² start nyanyi, hujan rahmat pun turun.. ;)

ash said...

jom karokke..i plih lgu u nyanyi..hehehe

muhamad hanif said...

aku tau suara kau tak sedap.



AHHAHAHAHAH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...