:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Tuesday, October 18, 2011

:: geng budak penjara ::


entry ni special aku kasik untuk budak penjara

sape tak kenal mamat macho ni leh la terjah blog beliau yang suka...









... masuk bakul angkat diri sendiri




sama jugak dengan encik bf aku.. keh3..

pantang kena puji sket.. dia pulak yang tambah lebih2.. kembangnya  bukan takat semangkuk tapi sekawah.. kih3 




gurau je wehh.. jangan marah nanti tak laku.. hahaha >.<
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

ShahzCudin said...

ble nak wat entri psl shahzcudin plak..haha..gurau je..

♥ p a a n i ♥ said...

hahaha buat entry pasal aku pulak

Unknown said...

baa~ CAK!!

ouh.. sama dgn bf? kira bdk penjara tu bf alam maya la ea? hahaha

semutsengal said...

bila nak cerita pasal semut pulak ? KAHKAHKAHKAHA, semut ? wadefak !!

NasQ said...

tak muat nak masuk bakul dan tak larat nak angkat sendiri...

budak penjara said...

eh sape bf ko??ko curang..aku ingat aku bf ko..haha

pasrah hari ku..tidak ku pinta, lahir ke dunia ~ haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...