:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Wednesday, October 26, 2011

:: oreo cheesecake ::

you all sihat ? lately aku banyak abeskan masa kat atas katil je..
mana taknya.. makan ubat je tumbang.. asal tengok ubat je tumbang.. 

celik je mata pagi tadi.. tekak aku terasa perit sekali.. gagah jugak bangun mandi gi lab..
dok beberapa minit kat lab aku dah rasa tak larat sangat baru gedik pi bilik sakit cari ubat..
tu lah aku.. dah nyawa2 ikan baru reti nak cari ubat.. ubat dan aku macam KLCC dengan sawah padi.. >.<

besa la kan.. bila demam xde selera makan.. tapi aku pelik sket.. aku ngidam nak makan cheesecake !! curlass gitu perut aku kan.. haha


nahh.. oreo cheesecake utk orang demam.. keh3

makan cheesecake 2 slice.. pastu makan ubat.. aci la kan? 

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

10 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

haha ok la tu..before mkn ubat mmg kne mkn sumthing.kek pun jadilah.kenyanggg

Anum said...

betul2
eat something first

Tukang Karut said...

aku pun demam... nasib baik selera tak demam gak...

adan said...

aku kalau demam makan angin.. kau caye tak?

siti kektus said...

demam2 pon tekak kemain mintak mcm2 eA. HAHA


ini kau buat ke, kau beli sebenarnya? hehehe :p

Anonymous said...

nak resepi cheese cake...(ni mntk dh)

si para para said...

cik ten10..makan ubat kena ikut masa tau..baru cepat baik.
:)
ni demam rindu ke...

najihatussolehah said...

trus lega...hehe

aleen aiden said...

perghh aku memang pantang dgn cheesecake nih.pantang jumpa.aih

aleen aiden said...

eh kau!cepat sehat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...