:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Sunday, June 19, 2011

:: Mai kita kenai2 dgn blogger utara ::

Assalamualaikum.. 

korang semua tau aku dok sendai kan.. tp korang tahu tak aku asal mana?..

sapa pandai se teka ce teka.. ??

dh lama sgt aku tak review blog.. so kali ni aku nak ajak ampa semua kenai2 dgn blogger utara yg famos amos ni.. aku rasa ada yg dh kenai kot depa2 ni.. 




beliau ni orang Alor Star.. emm Aloq Staq !! kg aku tuh.. 
macam2 cite ade kt blog beliau ni.. meriah sekali.. 

bak kata beliau " senyum mau maneh "


and lagi sorang.. brader hensem..


" hensem tak semestinya playboy "

sempoi2.. aku rasa brader ni mmg sempoi.. aku pn bru je jmpe blog dia.. jom kita sama2 terjah blog brader ni..


jom la pakat2 kenai dgn blogger utara.. org utara peramah2 belaka.. jgn malu2 jgn segan2 okeh.. ^^



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

13 comments:

adan said...

saya suka loghat utara.. ehehe..

ibnubaba_04 said...

haha..betul..hensem x semestinya play boy



mcam aku

Robot | Sakti said...

nasib baik gua hensem.

hue hue hue

Asrul "iLham" Sany said...

baeknya die tolong promote

;D

vampire's lovex said...

org utara ka ceq.... hehe..

sweetsal said...

ceq pun org utara jugak...hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hehe makaseh review blog GKSB....

Kebetulan plak GKSB dan Hans adalah classmate masa sekolah dulu hehe...

apa2 pon senyum mau maneh

=)

JARI YANG TERBARAI said...

sendai? kim salam kat sizuka dengan hagemaru hahahahhaha

♥ p a A n i ♥ said...

hang orang utara kaa? tang mana? :D

d_LA said...

naseb baek cek taw hang org utagha..hehe..nak pi terjah blog dia sat

Hans said...

hahahhaha
terima kasih la review
terkejut saya haihhh
saya pun nak cakap benda sama
saya dgn GKSB tu kawan sekolah...
satu kelas dlu
tq yer :-)
semoga gembira berblog :-)

chemay said...

wahhh.
suka sangat dengar orang urata cakap dialek diorang tau.
:)

zati embong said...

bf jat org utara gak.hihi malu2.hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...