:: Nak hadiah cute2 klik la sini (",) ::

Tuesday, June 28, 2011

:: Aku terima nikahnya... ::


Assalamualaikum..


tadi aku layan jap video-video indah ..!!

oh tiba-tiba aku rasa incik bf aku sangat beruntung..

kenapa ??

sebab nama aku pendek dan senang nak disebut..

cuba bayangkan kalau nama perempuan tu panjang..

nak sebut pulak berbelit-belit.. 

aishh berpeluh jugak la laki tu masa nak akad nikah nanti..

sampai lenguh mulut dok praktis nk sebut nama bakal isteri haa.. nervous satu hal.. nama bakal isteri pulak dah panjang.. adoii laa cian sungguh.. kih3 

so aku nak pesan la korang nanti dapat anak tak yah la letak nama yang terlampau canggih sangat sampai payah nak sebut.. cukup la sekadar nama yang punyai maksud yang baik2 saja..

setuju tak ?? haha



Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

22 comments:

Hanis MY said...

weewittt ok2 patik setuju haha... lawanya rumah baru dia... cun sgt!

Cik TeN10 said...

Kak Hanis

rumah baru ? ooo ahaha background blog kite ek ?? hihi time kasih. time kasih.. ^^

zati embong said...

angkat tangan tngi2.setuju!

Nasriq said...

nama ak saudara aku seri wangi nur farahawahyuni... huhu... jangan kata pak saudara aku tu, tok kadi pun tergeliat lidah gak...

JARI YANG TERBARAI said...

gua dah tulis atas kertas siap2

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau nak jugak nikah urut lidah awai2...
hahaha...

♥ p a a n i ♥ said...

stuju!!! name aku pun pendek jugak.hahaha best2

bunga said...

memang setuju..hehe..nama bunga pendek gak..ahhaha..(yerke??)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

setuju tu.. biarlah nama tu seringkas2nya..dan ada maksud.. apa laa gunanya nama sedap, panjang2.. tapi xde makna..

ArulchelseA said...

ye btul tu cik10...la ni budak2 nama moden sgt...3perkataan blum masuk bin dan binti lg tu..kih kih kih.. baik letak nama cik10 kan senang..kih kih kih

Cik TeN10 said...

Jat

ahaa.. soley2~

Cik TeN10 said...

TK

silap haribulan krem lidah.. kih3

Cik TeN10 said...

JARI

lu tulis apa atas kertas? haha

Cik TeN10 said...

meniti senja

kah3.. tu lah kn.. nk wt cmne.. nasib la kl dpt nama yg panjang2 nk sebut smpai berbelit lidah.. praktis2..

Cik TeN10 said...

paani

ahaa.. ^^

Cik TeN10 said...

bunga

aitt.. mna satu ni? pendek ke panjang ? kih3

Cik TeN10 said...

C.M.A

tu la.. nama bkn men panjang lg last2 org panggil sekotet je.. kdg2 tak berkait lgsng ngn nama betul..

Cik TeN10 said...

ArulchelseA

ahaa.. kl nk tulis bin ngn binti lagi silap2 kena amik borang lagi satu sebab tak cukup kotak.. kih3..

mOon jOhari said...

..nama mOon pOng pendek je.....SITI MUNIRAH BINTI JOHARI....nanti nak letak nama anak2 kOntOt je mcm KUNTUM , KULOP...hahahahaha

Cik TeN10 said...

mOon

xnk letak nama KONTOT ke? kih3

siti kektus said...

sekarang semua nama nak canggih2, panjang nak 3,4 perkataan, kadang2 maksud pon tak de, hukhuk

Cik TeN10 said...

siti kektus

tu la pasal.. nama bkn men panjang.. last2 org panggil ciput je.. kdg2 nama panggilan smpai takde kaitan langsung ngn nama sebenar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...